Vein tässä jokin aika sitten yhden puumanaisen baarista kotiin, ja se olis halunnut että panen paljaalla kakkoseen. No en suostunut kun en halua sukupuolitautia, enkä mitään tulehduksia pazkakokkareista. Joten naitiin sitten ihan perinteisesti ja kumin kanssa. Tulipa vaan mieleen että antaako naiset yleensäkin baarihoidon tai muuten vaan uuden tuttavuuden vedellä paljaalla kakkoseen? Mites homot tai bisset, kumilla vai ilman?
Antaako ihmiset yleensä tuntemattoman panna paljaalla kakkoseen?
7
1759
Vastaukset
- --------------------
Kylläpä on päätähuimaavaa tämänkin keskustelun taso.. niin ja alkup.kysymykseen: en antais panna paljaalla.
- ...tana
Ihan oikein teit! Nämä saatan suomalaiset tautipillut jääköön ilman, jos ei pelin meininki muuten skulaa!!!
- järki päässä
Valitettavasti kumia on käytettävä aina ellei ole vakituinen tyttöystävä joka on käynyt testeissä.
Taudit ei ole lyhyen nautinnon arvoisia. Aina kondomi!!!
- homo pekka
Ei helvetissä mitään kumeja sinne väliin,sinne se kumminkin jää ja sit tongit pois sitä,menee loputkin halut.Karstanen kyrpä sinne vaan ja mällit suuhun,se on siellä.
- AntavaAntti
Tuttu porukka siksi paljaaltaan.
- ytrew123
minä olenpannut kaikki akat paljaaalla ja ei ole tautia päällä sekä ykköseen että hanuriin ja mielellään vain hanuriin, pillussa se tauti niisä piilee ei perseessä
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175006
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301820
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341775Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301608Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531187
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81164Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43974