Eli aina kysellään et raain, ni mikäas on kaikista kypsynein kauhuelokuva?
Kypsin kauhuelokuva?
Well done
6
136
Vastaukset
- kauhu frankki
ehdottaisin että älä kato kauhua jos tosta kysymyksestä lähetään
- th.
Aloittaja hakee ilmeisesti niitä tositapahtumiin perustuvia kauhuelokuvia tai trillereitä, joissa ei ole yliluonnollisia elementtejä.
Jos niistä haetaan vain yhtä, niin eiköhän se ole se ensimmäinen Tappajahai. - TIEDÄTSITTE
THE BURNING 1981
- pottarerrore
No itte ainaki oon totaalisen kypsyny esim hohtoon, siis aivan surkee tekele ja ei vahingossakaan ole mikään kauhuelova
- Hohdollamennään
Kypsistä en muist, mutta hohto on paras.
- Qwertyuiopåasdfghjklö
Ottolapsi ja orpokoti }8]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810