Vanha marsu

Hanbei

Mulla on marsu, joka on HARVINAISEN iäkäs. Täyttää ensi vuonna 11. Olisikohan mitään keinoja saada jalkoja vahvistumaan? Tottakai marsu on sen ikäinen, että jalkojen haurastuminen on normaalia. Mutta en haluaisi lopettaa marsua sen takia, että jalat eivät enää lopulta kanna. Kaipaan pikaisia vinkkejä! Olisiko joku lääke tms joka saisi jalkoihin lisää potkua?

2

192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiiä

Sorry en osaa vastata:(

• eivoitietää

En mäkään tiedä nii hirveesti, mutta jos kokeilisit monipuolisempaa ruokavaliota esim. pellettiä (jota varmaan jo syötät) kasviksia, hedelmiä, heinää ja ne pelletit vois olla sellasii jos ois paljo kaikkii juttui (itse syötän sellaista marsuilleni) mutta varo ettei siinä olisi paljoa rasvaa! Sitten marsun ois välillä hyvä päästä häkin ulkopuolelle jalottelee (vaikka sen jalat ois vähä haurustunu) Mutta se ois hyvä kuiteskin että sais kokeiltuu paremmin omia jalkoja.. (tässä oli mun ohje, itsekkin olen kokeillut omille marsuilleni ja toimi aika hyvi) PS: ELÄIN KAUPASTA KANTTAA KYSYÄ JOTAIN LÄÄKETTÄ JOKA VOIS AUTTAA HAURASTUMISEEN :-) TOIVOTTAVASTI AUTTOI.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4632
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1504
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1403
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1226
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1132
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1018
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen