Vakava pyyntö!

anja koivistoinen

Suomen Senioripuolue ry:n puheenjohtajan ominaisuudessa PYYDÄN, että tämä palsta käsittelisi ikä-ihmisten, eläkeläisten ja pienituloisten asioita ja toimisi asiallisena keskustelupalstana.

Enemmistö on suomenkielisiä, joten on kohteliasta jos käytetään enemmistön kieltä. Jos halua esittää asiansa ruotsinkielellä niin olisi ystävällistä käyttää sitten molempia kotimaisia. Sillä en usko, että täysin ruotsinkielinen tulee kirjoittamaan tälle sivustolle.

Nimittelyt, haistattelut ja herjaamiset eivät ole aikuisten keskusteluissa sallittuja.
Kunnioittakaamme toistemme ihmisarvoa, kielestä, ihonväristä tai syntyperästä huolimatta.

5

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Birger Bisi

Samma på svenska, tack!

• Suomi.fi'

Luotsi voisi poistaa rasistisen viestin

• Mikä on rasistinen viesti?

• anja koivistoinen

Yhdessä kaiken ikää!

Tiedän olevani etuoikeutettu, sillä minulla on ollut isovanhemmat. Minulla on ollut mummolat, joissa olen saanut aikaa, kanssani on leikitty ja minusta on huolehdittu.

Minulle on tarjottu maailman parhaita Lindstromin pihvejä. Kanssani on pelattu Kimbleä ja minulle on opetettu, miten leikitään Karttua tai tehdään käpylehmiä.
      Minulle on kerrottu sota-ajasta ja annettu ohjeita elämän varrelle.

Minulle on myös käytännön esimerkein näytetty, että 60:n vuoden avioliitto ja toisen vierellä kulkeminen elämän loppuun asti on mahdollista. Minulle on opetettu kouluttautumisen merkitystä, rahan käyttöä ja oikeanlaista nöyryyttä sekä toisten ihmisten arvostamista. Kaikki nämä opit olen saanut, koska minulla on ollut isovanhemmat.

En keksi perusteluja jättää ketään yksin. Ollaan siis yhdessä, kaiken ikää.

Gerontologian tohtori,
      erikoistutkija
      Jenni Kulmala

• Minulla on käsitys,ettei täällä aikuistuta ollenkaan. voipa -voi ihmeellistä ollaan kuin pikkulapset kiukutellaan ja äsytetään toisia.

Vai tuliko näin nopeasti lapsuus,minne aikuiset meni. TÄÄLLÄ ON 60-70V ENITEN.

Tormistautukaa hyvät naiset ja herrat tulkaa kertomaan Facebuukin Senioreihin..

Seniori-ikästen ryhmä 2 TERVETULOA...-

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1421
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe