Tyttäreni 17v on ruvennut kiukuttelemaan kun en osta karkkia/sipsiä! Saman lainen kun lapset 5v kakara.tosin hän on kyllä muuttunut paremmaksi kun rupesi seurustelemaan
koskahan aikuistuu?
8
113
Vastaukset
- Hyvien lasten äiti
Sinulla perheen aikuisena on valta ja velvollisuus pistää kiukuttelu kuriin. Voit myös olla välittämättä siitä yhtään mitään, jolloin hän huomaa sen turhaksi. Älä ainakaan missään tapauksessa toimi sen mukaan, mitä teini haluaa. Sinä ne ostokset maksatkin, sinä päätät, mitä ostetaan.
Saako teini viikkorahaa? Jos saa, ostakoon sillä sipsejä ja karkkeja, jos niitä niin välttis haluaa.
Toisinaan voi tietysti ylläriksi ostaa jotain extra hyvää, niin on kaikilla hyvä mieli. - Ei ymmärrä
Olen ihan toista mieltä. Tietenkin 17-vuotias saa kiukutella äidille. Kenellekäs muulle kun joka paikassa pitää käyttäytyä ihmisiksi.
Mikset sitten osta karkkeja ja shipsiä? Tietenkin ymmärrän jos raha on kovin tiukalla, mutta todennäköisesti sen ymmärtää silloin 17-vuotiaskin. Että raha ei riitä.
Ja ostaa just silloin kun nuori pyytää eikä mitään yllätyksenä kun itse haluaa, se on ainakin itsekkyyttä.
Näin me kasvattajat olemme asioista eri mieltä. - Etkö tiennyt?
Hei äiti46, samanlainen on yhdyssana eikä tuo nyt muutenkaan näytä aikuisen kirjoittamalta tekstiltä. :D
- Tinttaliiraa 166
Minulla tulee huonosti kirjoitetusta tekstistä väistämättä mieleen, että kirjoittaja ei pidä sanomaansa niin tärkeänä, että viitsisi kirjoittaa oikein. Kielivirheet ärsyttävät ja usein myös haittaavat tekstin selkeyttä.
Luki-häiriö on asia erikseen ja sehän on tekstistä melko helposti tunnistettavissa.
- asiaan, please
Älkääpä nyt saivarrelko jollain kirjoittamisella, asia on tärkeämpi. Eikö teillä siihen ole mitään sanottavaa? Ei kaikki osaa kirjoittaa, esim. mieheni suomenkieli on niin villiä ettei tuo vielä mitään, enkä koskaan mainitse asiasta vaikka naurattaakin, ei yhtään ärsytä.
- Ei kiinnosta
Avauksen kirjoitusvirheet viittaavat hyvin alhaiseen älykkyyteen, jolloin asiaan ei enää halua syventyä. Lukihäiriöt tunnistan hyvin, mutta tämä avaaja on joko vihannes tai jostain syystä tekeytyy sellaiseksi.
- Vireä blondi
Heippa Ei kiinnosta, Eikö juuri alhaisesti älykkäiden kuulu kysellä? Sinun mahdottoman viisaana ei tarvitse. Tuskin kuitenkaan tuomitakaan kannattaisi.
- enosaaminäkään
Jos ei kiinnosta, niin miksi edes komentoit. Kaikki vaan ei osaa yhtä hyvin kirjoittaa. En ymmärrä näitä kommenteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876