http://www.yhteishyva.fi/live/201411/tasta-elamasta/pakkoruotsi-on-rikkaus/0218010-394168
PAKKORUOTSI ON RIKKAUS
3
194
Vastaukset
- jäävi
RUOTSIN KIELI ON RIKKAUS.
Mutta pakkoruotsi ei ole rikkaus.- yks
Artikkelin kirjoittajan ja taustatahojen mielipide näkyy olevan että pelkkä "ruotsi" ei ole rikkaus, siis ilman pakkoa ?
Ja nimenomaan pakotettu ruotsi se rikkaus :)
Mielenkiintoista että tässä lehdessä tällaista RKPn(?) propagandaa, onkohan peräti maksettu lehdelle että tällainen juttu kirjoitetaan?
Taidan tästälähtien ohittaa S-kaupat ja jalkautua joko Lidliin tai Kn. - 14 16
yks kirjoitti:
Artikkelin kirjoittajan ja taustatahojen mielipide näkyy olevan että pelkkä "ruotsi" ei ole rikkaus, siis ilman pakkoa ?
Ja nimenomaan pakotettu ruotsi se rikkaus :)
Mielenkiintoista että tässä lehdessä tällaista RKPn(?) propagandaa, onkohan peräti maksettu lehdelle että tällainen juttu kirjoitetaan?
Taidan tästälähtien ohittaa S-kaupat ja jalkautua joko Lidliin tai Kn.Elisabeth Rehn kertoo totuuden pakkoruotsista YouTubessa
http://m.youtube.com/watch?v=tJad_j6THY4&feature=youtu.be
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692