Nyt kun oon saanut koko pitkän kesän seurata tuota tieremppaa ihan lähituntumalta niin ihmettelenpä sitten ihan näin julkisesti, että voitte ottaa herneen nokkaanne ja jatkaa sitä samaa veemäistä toimintaanne kuin tähänkin asti. Jos autolla menee joku näiden remonttimiesten tuttu tai oikea kauan asunut Polvijärveläinen niin tie aukeaa kuin manulle illallinen, mutta autapa jos oot muualta tullut vihattu ihminen niin eteen työnnetään vaikka mitä esteitä, ootatetaan ylipitkiä aikoja (töihin meno viivästyy) jne. ja turha sanoa, että pelkästään työn touhussa olette ettekä näe, kaivuri kuskeillakin on koneissaan peilit. Ihan tahalliselta vaikuttaa ja sitä kautta myös vaaralliselta sekä todella lapsellista käytöstä ammatti miehiltä(naisia näkyy Teidänkin joukossa olevan). Jos alla oleva autoni rikkoontuu näistä Teidän toilailuistanne, niin laskun osaan kyllä kirjoittaa ihan varmasti ja syyllinen/syylliset saa kertoa viranomaisille ihan omin sanoin mistä moinen toiminta johtuu. Kännykässäni on video, odotan seuraavaa tilannetta ja videoin sen kaikkien nähtäväksi, niin ettei tarvitse sanoa että tätä kirjoittava puhuu skeidaa. Osaan sitä minäkin..
Kallioniementien remontti
tyhmyys huipussaan
2
214
Vastaukset
- epäilen
Täytyy kuvata sinun, siinä näkee, kuinka fihmerää porukkaa nämä kunnan
työmiehet ovat. Taitaa ansiot olla huonot niillä, jotta pitää tiellä kulkijoita kiusata. Kyllä veronmaksajat kelpaisi, mutta muualta tulleita katsotaan kieroon ja supistaan. Moni onkin muuttanut pois, juuri sen keljuilun takia. Sinut kun ovat todenneet muualta tulleeksi, tekevät uhalla kiusaa. Niillä on isot luulot itsestään! - ukki tien viertä
eihän ne kunnassa oo kaikkein ripeimpiä ne ukot, mut ei ne tätä tietä oo tekemässä ktk on urakoimassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569