http://www.nettiauto.com/fiat/panda/6759124
Tästä. Eikä maksa miljoonaa vuodessa.
Ei nyt aivan jättiläinen, mutta tilava kuitenkin :)
Panda Ähtäriin?
19
600
Vastaukset
- Nepotisti
Ei Ähtäriin mitään Pandaa tule !!
Niillä ei ole Puolueen jäsenkirjaa eikä sukulaisuhteita päättäviin tahoihin ! - HÖMPPÄÄ
JUU EI MITTÄÄN KUN EI OLE DEMOKRATIAA NE EI VIIHDY TUOLLA LOITSUJEN JA MUSTANMAGIAN LAINDIASSA.
- 101 Panda
http://italiancar.com.au/fiat-panda-101/
Täällä myös muitakin kuin valkomustia pandoja.
Tuollainen 1980 syntynyt veteraani olisi mahtava. - Täti moonika
Korkeasaaren johtaja antoi mielipiteensä heidän näkökantiltaan ottaa jättiläispanda heidän suojelukohteeksi tarhalleen.Oli sitä mieltä,etteivät he ala siihen,koska pito käy hyvin kalliiksi,ihan jo senkin takia,että Kiinasta tulisi oma hoitaja pandalle.Ruokakustannukset tulisi kalliiksi;jos kasvihuoneoloissa ei pystytäkään kasvattamaan bambun versoja.
Mistä riittää raha ja rahkeet meillä täällä Ähtärissä tällaisen suunnitelman toteuttamiseen,jos lupä siirtämiseen tulisi??Korkeasaaressa ei ollut älyä ja rahkeita ottaa pandoja, mutta täällä on paremmat asiantuntijat.
Mahtaa niitä nyt harmittaa, kun piskuinen Ähtäri kylpee rahassa? 😜- Anonyymi00015
Fatov kirjoitti:
Korkeasaaressa ei ollut älyä ja rahkeita ottaa pandoja, mutta täällä on paremmat asiantuntijat.
Mahtaa niitä nyt harmittaa, kun piskuinen Ähtäri kylpee rahassa? 😜Rahaa tuli paljon Ähtäriin...!
- Kevätkääryle
No ei mistään, mutta olishan se taas yksi suuruudenhulluuden osoitus.Kiva, jos tulisi muutama kiinalainen ilman pandaa. Voisivat samalla perustaa ravintolan. Kiinalainen ruoka on hyvää ja Ähtäristä puutuu sellainen.
- Anonyymi
Pandojen pentu, onko kuinka toivottu, varmasti lajin suojelun kannalta kyllä.
- Anonyymi
Tee se itse
- Anonyymi
Pandakaupunki.
- Anonyymi
Tuolloinkin oli edes joku viisas, vaan se ei riittänyt.
- Anonyymi
Mitä sitä tyhjällä pandatalolla tehdään, jos pandat lähtevät...
- Anonyymi
On kumma että sitä rahaa riittää jakaa ukrainaa mutta muutama miljoona suomen pandoille ei näköjään ole
- Anonyymi
Höpö höpö. Et paljoa tajua 🤕
- Anonyymi00014
Olisi se vaan tullut niin paljon halvemmaksi.
Ja olisi säilynyt oma kaupunki.
Ja oma päätäntävalta. - Anonyymi00016
Kuka oli se, joka tartutti panda-kiiman ähtäriläisiin?
Mikko oli ensimmäisten joukossa ja levitti tautia tehokkaasti muihin täällä.
Mutta kuka tartutti Mikon vai sikisikö pandatauti Mikosta suoraan?- Anonyymi00018
Tartuttajalla tuskin on väliä, mutta Mikko kyllä hääri kukkona tunkiolla siihen malliin, että kyllä tätä katastrofia voi pitää täysin hänen tekosenaan.
- Anonyymi00017
Halu kahmia valtaa ja näkyvyyttä teettää välillä perusteettomia ja arveluttavia tekoja.
Siihen hiileen ei tarvi paljon puhaltaa niin liekki syttyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592