teinikauhu-leffat

Scream-miäs

kun lukee näitä juttuja joissa lähes kaikissa haukutaan teini"kauhu"leffoja niiden surkeudesta.Syy siihen että niitä tehdään on,että lähes kaikki niitä katsomaan menevät ovat näitä 15-n.20 vuotiaita (riippuen ikärajasta)joille ko. elokuvat on suunnattu koska he ovat se enemmistö joka käy elokuvissa katsomassa näitä leffoja.Tiesti nämä tälläiset leffat on varmaan tekohinta-tuotto suhteeltaan yksiä kannattavimpia tehdä

5

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siplas

      tottahan tuo on. jos näistä pätkistä ei pidä niin ei kannata vaivautua katsomaa, jos ei kestä. itse en kestä=)

    • Adult

      Teineillehän ne ovat nimensä mukaisesti suunnattu. Ja tuskinpa kukaan vahingossa menee katsomaan teini"kauhu"leffaa, kyllä ne leffapökäleet tunnistaa helposti jo mainonnasta (pääosissa taidottomat mutta hyvällä ulkonäöllä siunatut "tämän hetken kuumat" nuoret näyttelijät), nimenä joku tympeän typerä kuten Scream etc.

      Joten turha niitä haukkua, ellei ole itse teini ja kokee ettei juuri näkemänsä teini"kauhu" ole sitä ns. puhdasta ja aitoa teini"kauhua" jota mainos lupasi.

      Onneksi meille oikean kauhun ystäville tehdään myös leffoja, ja viime aikoina on alkanut taas ilmestymään kunnon kauhuleffoja. Ei mitään tissiposkitouhua vaan synkkää ja ahdistavaa, oikeaa kauhuleffaa.

      • stupid

        juu mun mielest ne o iha hyvii ei valittamist....


      • ceph
        stupid kirjoitti:

        juu mun mielest ne o iha hyvii ei valittamist....

        Kaikki Hollywood teinikauhut ovat samaa paskaa.


    • Janne Jokinen.

      Niinpä niin ja joopa joo.
      Ehkä teinikauhu onkin tenaville mutta oikea kauhu on oikeille ihmisille, eli aikuisille.

      Ne ovat oikeasti kauhuleffoja esim. hohto, amityville jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe