Kertokaa minulle mikä niissä laatikoissa kiehtoo?
Itselläni oli 2 volvoa ja aina sai olla kädet paskassa ja kirota romua, ne oli niin hirveitä ajaakkin. Kulutuskin on aivan tähtitieteellinen niin pieneksi moottoriksi, ulkokuori ja sisusta on ihan perseestä, aivan viivottimella tehty, ja mulle vielä sanottii että osta Volvo, se on halpa ylläpitää, ostin auton ja olin siinä uskossa että oli halpa pitää mutta ei, bensasyöppöjä,paikat lahos käsiin ja paska ajotuntuma, mä en ainakaan ollu tyytyväine autooni, joten merkki vaihtu, kertokaa omat mielipiteenne?:) ja autoillani oli ajettu 300tkm
Miksi Volvo?
3
124
Vastaukset
Moi, olisi aloittaja kiva tietää mikä Volvo sinulla oli, ja mikä auto on nyt, että ymmärtäisi paremmin tuon harmituksen.
Mutta asiaan, minua Volvoissa kiehtoo käytettynä hyvä hinta/laatusuhde ja siihen yhdistyvä hintaluokkansa parhaimpiin kuuluva turvallisuus.
Mainio korityö, ei nitise eikä natise, eikä 20-vuotta vanhanakaan juuri ruostu.
Hyvä ajettavuus ja mainio matka-auto.
Mainiot tilat, mahtuu aikuisetkin takapenkille, ja farmarien takakontti on legendaarisen tilava, tilat paremmat kuin monissa uusissa autoissa.
Erittäin kestävä tekniikka isoissa Volvoissa sadat tuhannet vain vaihtuvat mittarissa.
Polttoaineen kulutuskin on pienempi kuin yleensä luullaan, dieselit oikein taloudellisia.
Nämä minun mielipiteitä ja koskevat lähinnä 900-sarjaa, ja osin 800-sarjaa.- Bmwnopower
Mutta vanhan Volvon hintaa rivoilla kyllä väittää kalliiksi!:)
- Bmwnopower
740 diesel ja 940 bensa, vetelä oli ajaa ja laatikot reistaili,kansi meni dieselissä,takaiskarit ihan väljät ja kaikki perus Volvo "ominaisuudet", kulutus iso verrattuna bensa 325 e6 bemariin vaikka bemarissa oli melkein 70hp enemmän, ajan nykyään dieseli w124 250td mersulla ja se menee pyhällä hengellä verrattuna d24tic moottoriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663115
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262203Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681829Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251667Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161381- 281351
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281220Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101167Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631127