Kertokaa minulle mikä niissä laatikoissa kiehtoo?
Itselläni oli 2 volvoa ja aina sai olla kädet paskassa ja kirota romua, ne oli niin hirveitä ajaakkin. Kulutuskin on aivan tähtitieteellinen niin pieneksi moottoriksi, ulkokuori ja sisusta on ihan perseestä, aivan viivottimella tehty, ja mulle vielä sanottii että osta Volvo, se on halpa ylläpitää, ostin auton ja olin siinä uskossa että oli halpa pitää mutta ei, bensasyöppöjä,paikat lahos käsiin ja paska ajotuntuma, mä en ainakaan ollu tyytyväine autooni, joten merkki vaihtu, kertokaa omat mielipiteenne?:) ja autoillani oli ajettu 300tkm
Miksi Volvo?
3
171
Vastaukset
Moi, olisi aloittaja kiva tietää mikä Volvo sinulla oli, ja mikä auto on nyt, että ymmärtäisi paremmin tuon harmituksen.
Mutta asiaan, minua Volvoissa kiehtoo käytettynä hyvä hinta/laatusuhde ja siihen yhdistyvä hintaluokkansa parhaimpiin kuuluva turvallisuus.
Mainio korityö, ei nitise eikä natise, eikä 20-vuotta vanhanakaan juuri ruostu.
Hyvä ajettavuus ja mainio matka-auto.
Mainiot tilat, mahtuu aikuisetkin takapenkille, ja farmarien takakontti on legendaarisen tilava, tilat paremmat kuin monissa uusissa autoissa.
Erittäin kestävä tekniikka isoissa Volvoissa sadat tuhannet vain vaihtuvat mittarissa.
Polttoaineen kulutuskin on pienempi kuin yleensä luullaan, dieselit oikein taloudellisia.
Nämä minun mielipiteitä ja koskevat lähinnä 900-sarjaa, ja osin 800-sarjaa.- Bmwnopower
Mutta vanhan Volvon hintaa rivoilla kyllä väittää kalliiksi!:)
- Bmwnopower
740 diesel ja 940 bensa, vetelä oli ajaa ja laatikot reistaili,kansi meni dieselissä,takaiskarit ihan väljät ja kaikki perus Volvo "ominaisuudet", kulutus iso verrattuna bensa 325 e6 bemariin vaikka bemarissa oli melkein 70hp enemmän, ajan nykyään dieseli w124 250td mersulla ja se menee pyhällä hengellä verrattuna d24tic moottoriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233967
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232942Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122491- 462051
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451660Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451593- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201396- 281380
- 951201