Miksi Volvo?

Bmwnopower

Kertokaa minulle mikä niissä laatikoissa kiehtoo?
Itselläni oli 2 volvoa ja aina sai olla kädet paskassa ja kirota romua, ne oli niin hirveitä ajaakkin. Kulutuskin on aivan tähtitieteellinen niin pieneksi moottoriksi, ulkokuori ja sisusta on ihan perseestä, aivan viivottimella tehty, ja mulle vielä sanottii että osta Volvo, se on halpa ylläpitää, ostin auton ja olin siinä uskossa että oli halpa pitää mutta ei, bensasyöppöjä,paikat lahos käsiin ja paska ajotuntuma, mä en ainakaan ollu tyytyväine autooni, joten merkki vaihtu, kertokaa omat mielipiteenne?:) ja autoillani oli ajettu 300tkm

3

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi, olisi aloittaja kiva tietää mikä Volvo sinulla oli, ja mikä auto on nyt, että ymmärtäisi paremmin tuon harmituksen.

Mutta asiaan, minua Volvoissa kiehtoo käytettynä hyvä hinta/laatusuhde ja siihen yhdistyvä hintaluokkansa parhaimpiin kuuluva turvallisuus.
      Mainio korityö, ei nitise eikä natise, eikä 20-vuotta vanhanakaan juuri ruostu.
      Hyvä ajettavuus ja mainio matka-auto.
      Mainiot tilat, mahtuu aikuisetkin takapenkille, ja farmarien takakontti on legendaarisen tilava, tilat paremmat kuin monissa uusissa autoissa.
      Erittäin kestävä tekniikka isoissa Volvoissa sadat tuhannet vain vaihtuvat mittarissa.
      Polttoaineen kulutuskin on pienempi kuin yleensä luullaan, dieselit oikein taloudellisia.

Nämä minun mielipiteitä ja koskevat lähinnä 900-sarjaa, ja osin 800-sarjaa.

• Bmwnopower

Mutta vanhan Volvon hintaa rivoilla kyllä väittää kalliiksi!:)

• Bmwnopower

740 diesel ja 940 bensa, vetelä oli ajaa ja laatikot reistaili,kansi meni dieselissä,takaiskarit ihan väljät ja kaikki perus Volvo "ominaisuudet", kulutus iso verrattuna bensa 325 e6 bemariin vaikka bemarissa oli melkein 70hp enemmän, ajan nykyään dieseli w124 250td mersulla ja se menee pyhällä hengellä verrattuna d24tic moottoriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      103
      6412
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      523
      4477
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      2993
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      131
      1214
    5. 43
      1151
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      103
      856
    7. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      49
      852
    8. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      824
    9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      26
      771
    10. Oletko antanut kaivatullesi jonkin lahjan?

Jos olet, niin minkä? Ja minkä vuoksi?
      Ikävä
      43
      758
    Aihe