Semmoista asiaa olen miettinyt... voiko raju seksi aiheuttaa keskenmenon..
Olen itse vältellyt seksiä, vaikka mieli kuitenkin olisi tehnyt.. Seksi on jäänyt vähemmälle todella paljon raskauden selvittyä..
Olettaisin että monet odottavat äidit ovat jossain vaiheessa pohtineet samaa asiaa... toisaalta hieman hävettää kysyä koko asiaa :D mietin kuitenkin että kysyn täältä, neuvolan täti varmaan säikähtäisi kysymystä.. nimittäin hieman iäkäs ja herkänolonen rouva :D
seksi ja raskaus
5
1047
Vastaukset
- Rv15
Mä oon miettiny et vaikuttaako orgasmit jotenki sikiöön? Ku pakko saaha joka päivä seksiä...on niin himot huipussaan..
- Anna mennä vaan
Seksi tai orgasmit eivät vaikuta kasvavaan alkioon/sikiöön. Mahdollisten satunnaisten partnerien kanssa olisi kuitenkin ehdottoman tärkeää käyttää kondomia! Ei tietenkään raskauden ehkäisemiseksi, vaan mahdollisten sukupuolitautien... ne kun tarttuvat myös lapsen alkuun/aiheuttavat keskenmenon.
Vaikka vahvan orgasmin tullessa kohtu supisteleekin rajusti, ei siitä kuitenkaan ole masuasukille minkäänlaista haittaa :). Mieskin pysyy tyytyväisenä kun ei tarvitse 9kk olla seksittä :o! - 2+12
Hormoonit tekevät tepposet itse kullekkin. Toiset eivät raskauden aikana siedä miestä silmissään, toiset eivät muuta ajattelekkaan kuin seksiä raskauden aikana. Ja toisilla seksualisuus pysyy ennallaan.
Elimistö on sen verran toimiva kokonaisuus että se itse määrittelee ja kertoo mitä se tarvitsee. Jos seksualiset halut ovat raskauden aikana huipussaan, niin anna tunteden viedä. Siitä ei ole haittaa. Mutta kuten edellä sanottua, jos sinulla on paljon satunnaisia partnereita, käytä ehkäisyä. - kimbbbe
täällä kyllä on hirveätä vuoristorataa tunteet mennyt. riitoja ihan kamalasti kun haluaisi suunnitella kotia ja sisustusta jo valmiiksi niin toista ei tunnu ne asiat hirveänä kiinnostavan :/ ja seksiä satunnaisesti oleillen silloin melkein ainoastaa kiinnostaa.. puuuuh!
- hel_luu
Noniin, miten sitten ne alavatsakivut seksin aikana? kellään kokemusta niistä?
eilisen jälkeen tuli semmoinen olo että en enää varmaan uskalla harrastaa seksiä koko raskausaikana... :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833