Seksin merkitys...??

jenna

Oon saanu jostain semmosen käsityksen et Skorppionimiehet on kunnon pukkeja,kovia pettämään ja seksi on tärkeää..jos olen oikessa osaaako joku selittää miksi ei olla skorppioni mieheni kanssa harrastettu seksiä vaikka tilaisuuksia on tullut? Juttu alko pari kuukautta sitten, en tiedä olenko ainoa nainen s.miehelleni...Seurustella ei. Minullakin on ollut muita, ei tosin mitään vakavaa...
Itse olen 16-vuotias härkä ja mies 20-vuotias skorppioni. Voisiko se johtua ikäerosta, ehkä hän pitää minua kokemattomana seksin suhteen..
Tai sitten en kiihota häntä..Suu seksiä ollaan harrastettu molemmin päin ja siitä hän ainakin nautti. Hyväilty on ilman vaatteita ja monesti kun istun hänen päällä, huomaan kun hänellä seisoo ja kun hieron itseäni häntä vasten hän on täysin mukana jutussa..Miksi ei sitten mennä loppuun asti?? Hän soittelee lähes joka ilta ja nähdään pari-kolme kertaa viikossa. Pelkään syystä että hän seurustelee, vaikkei sitä myönnäkkään..Voiko siis olla että s.mies ajattelee ns."pettävänsä lievemmin" kun ei mennä loppuun asti...Ois tosi kiva jos joku viittis ottaa kantaa, tulen hulluksi yksin miettiessäni..

12

4479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama

      Itse olen härkä ja sexi on tosi tärkeetä, se ei kuitenkaan saa määrätä parisuhdetta, joten vedä johtopäätökset siitä. kaikki miehet pettää, jos ne ei rakasta sua tosissaan. niin myös mäkin

      • tuhmempi

        "kaikki miehet pettää jos ne ei rakasta sua tosissaan" ei ole näin. sitä voi pettää ja tehdä vaikka mitä vaikka rakastaisi kuinka paljon. ei se siitä ole kiinni. jotkut vaan on pettäjiä ja toiset ei. ei se rakkaudesta ole kiinni.


      • .........
        tuhmempi kirjoitti:

        "kaikki miehet pettää jos ne ei rakasta sua tosissaan" ei ole näin. sitä voi pettää ja tehdä vaikka mitä vaikka rakastaisi kuinka paljon. ei se siitä ole kiinni. jotkut vaan on pettäjiä ja toiset ei. ei se rakkaudesta ole kiinni.

        Olen samaa mieltä, pettäminen ei tarkoita etteikö rakastaisi kumppaniaan, mutta ongelmia suhteessa kyllä takuulla on jos petetään.


    • Aarre Saari

      Olet käsittääkseni alaikäinen. Kunnioitan skorpioniasi, että hän jaksaa odottaa, kunnes olet täysi-ikäinen. Olet huomannut, että hän kantaa hoitoa kaipaavaa huolta lajin säilymisestä (seisoo), mutta ei halua silti tehdä mitään laitonta.

      • .........

        Tiedoksi sinulle että 16-vuotiasta saa panna, ikäraja suomessa on 16-vuotta seksin harrastamisessa. alle 16-vuotiaat ovat sakkolihaa ja niiden panemisesta voi joutua linnaan. Eli kyllä 16-vuotias on jo seksiiin täysi ikäinen, ja tämä on faktaa.


      • ......... kirjoitti:

        Tiedoksi sinulle että 16-vuotiasta saa panna, ikäraja suomessa on 16-vuotta seksin harrastamisessa. alle 16-vuotiaat ovat sakkolihaa ja niiden panemisesta voi joutua linnaan. Eli kyllä 16-vuotias on jo seksiiin täysi ikäinen, ja tämä on faktaa.

        Pannaan, pannaan sitten.


      • hgj
        ......... kirjoitti:

        Tiedoksi sinulle että 16-vuotiasta saa panna, ikäraja suomessa on 16-vuotta seksin harrastamisessa. alle 16-vuotiaat ovat sakkolihaa ja niiden panemisesta voi joutua linnaan. Eli kyllä 16-vuotias on jo seksiiin täysi ikäinen, ja tämä on faktaa.

        laki antaa poliisille mahdollisuuden jättää tapauksen tutkimatta mikäli sekstailevien ikäero ja kehitys eroaa hiukan. mutta jos vaikka 26v. panee 16v. niin ikäero on kovin suuri, ja siitä tulee seuraamuksia. ja TÄMÄ on faktaa!


      • sSpede
        hgj kirjoitti:

        laki antaa poliisille mahdollisuuden jättää tapauksen tutkimatta mikäli sekstailevien ikäero ja kehitys eroaa hiukan. mutta jos vaikka 26v. panee 16v. niin ikäero on kovin suuri, ja siitä tulee seuraamuksia. ja TÄMÄ on faktaa!

        Kyllä se niin on, että 16-vuotiasta saa käydä tönimässä vaikka sitä ikäeroa olisi se kymmenisen vuottakin.
        Sen sijaan jos alle 16-vuotiasta käy tuuppasemassa, niin silloin laki katsoo, jätetäänkö syyttämättä vai ei, riippuen kehityksen tasosta.


    • KimmoJ-9

      Itse en ainakaan ole ollenkaan pettäjäluonne vaikka skorppioni olenkin...
      Seksi ja toisesta välittäminen on kyllä tärkeä osa elämää...ainakin minun mielestäni...
      ...Ehkäpä kumppanisi haluaa vain odottaa viellä "sitä oikeaa hetkeä"...todennäköisesti nuori ikäsi vaikuttaa juuri tähän asiaan...

    • kaksos nainen

      hei jenna. ei kaikille Skorppioneille seksi oo tärkeää. ehkä sun poikaystävä rakastaa suo niin paljon että se ei halua seksiä sunkaa ennen kuin sä oot valmis tai hän.mä oon kihloissa ite skorppioni pojankaa vaik oon vast 18w niin ei sillekkään seksi oo tärkeetä . ollaan kyl joskus tapeltu asiasta mut ei enää. ja ehkä sun poikaystävä haluaa olla sunkaa yhdessä vielä kauemmin niin että tunnette toisenne oikeen kunnolla ehkä sitten se voi mennä sunkaa sänkyyn . ei seksi niin täkeetä oo etteikö vois odottaa sopivaa hetkeä . älä lannistu kyl se siitä lähtee menee kun odotat vaan ajan myötä eikä kaikki skorppioni miehet oo kovia pettämään .kyllä sä sitä kiihotat se ei vaan halua pitää kiirettä ja yritä puhua sen kanssa asiasta rohkeesti vaan.

    • Gemini

      Etteks työ tiiä että skorppiooni ei vaan mee kenen kaa sänkyy joka ei o samalla henkisellä tasolla siin ei o iäl mitää merkityst...

      • Skorp...

        Älykäs, henkisesti kypsä skorpioni kertoo aikeistaan kumppanilleen eikä jätä kysymysmerkkejä ilmaan. Voi olla että kumppanisi on vain niin ujo että sukupuolinen kanssakäyminen ei onnistu. Mitä pettämiseen tulee niin se ei kyllä ole heikko piirre skorpioonilla, olen itse ollut yli 40 vuotta pettämättä puolisoani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      140
      8573
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1403
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1176
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1175
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1057
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      139
      1020
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      795
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      788
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      771
    10. 42
      696
    Aihe