Useimmat meista jo tietaa etukateen etta useimmat naiset alta 40 ei tieda patkakaan politiikasta. Kysykaa syyt niitten mielipiteiden takana. Tulette samaan vastauksia "no isani sanoi, poikaystavani sanoi". Nain se vaan on ja useimmat miehet ja naiset sen jo tietaa...
Naiset ja Politiikka.
19
490
Vastaukset
- joopajoo
Useimmat meista jo tietaa etukateen etta useimmat miehet alta 40 ei tieda patkakaan politiikasta. Kysykaa syyt niitten mielipiteiden takana. Tulette samaan vastauksia "no äitini sanoi, tyttöystäväni sanoi". Nain se vaan on ja useimmat miehet ja naiset sen jo tietaa...
- nmk
Kunnioitan naisia, ei ole mitaan heita vastaan, mutta totuus kerrottakoon etta samalla lailla kun useimmat miehet ei tieda mitaan meikeista, niin useimmat naiset ei tieda mitaan politiikasta alta 40. Nain se vaan on, useimmat teini tytot, useimmat nuoret naiset, ja useimmat "aikuistuneet naiset". Nain se vaan on! katsokaa ympari!
- sallaxxx
nmk kirjoitti:
Kunnioitan naisia, ei ole mitaan heita vastaan, mutta totuus kerrottakoon etta samalla lailla kun useimmat miehet ei tieda mitaan meikeista, niin useimmat naiset ei tieda mitaan politiikasta alta 40. Nain se vaan on, useimmat teini tytot, useimmat nuoret naiset, ja useimmat "aikuistuneet naiset". Nain se vaan on! katsokaa ympari!
provosoivaa tekstiä!!
mä voisin taata, että vaikka olenkin 22v. nainen, niin ymmärrän silti politiikasta enemmän kuin keskivertomies. - nmk
sallaxxx kirjoitti:
provosoivaa tekstiä!!
mä voisin taata, että vaikka olenkin 22v. nainen, niin ymmärrän silti politiikasta enemmän kuin keskivertomies.Niinko? En usko. Tiedat sen mita mies tuttujasi on sulle kertonut. Nain se usemmiten on useimpien naisten kanssa. Miten niin provosoivaa... No jos totuus on provosoivaa niin olkoon.
- sallaxxx
nmk kirjoitti:
Niinko? En usko. Tiedat sen mita mies tuttujasi on sulle kertonut. Nain se usemmiten on useimpien naisten kanssa. Miten niin provosoivaa... No jos totuus on provosoivaa niin olkoon.
mä en sitä vielä sun teksteissäs nähny? useimmilla naisilla on omat aivot joita saa ja kuuluu käyttää, ei tarvitse kuunnella juntti-äijien mielipiteitä.
ja tottakai sä provosoit, mut hei, se on ihan kivaa! :) - hah
nmk kirjoitti:
Niinko? En usko. Tiedat sen mita mies tuttujasi on sulle kertonut. Nain se usemmiten on useimpien naisten kanssa. Miten niin provosoivaa... No jos totuus on provosoivaa niin olkoon.
Politiikan tuntemuksestasi en tiedä enkä välitäkään tietää, mutta opettelisit kielioppia ja oikeinkirjoitusta ennenkuin tulet uhoamaan. Urpo.
- nmk
hah kirjoitti:
Politiikan tuntemuksestasi en tiedä enkä välitäkään tietää, mutta opettelisit kielioppia ja oikeinkirjoitusta ennenkuin tulet uhoamaan. Urpo.
Jos nimesi ei olisi Urpo niin vois suakin melkeen ottaakin tosissaan. Mun kielioppi ei ehka olekaan maailman paras, mutta ei kiinosta kaan Suomen kielioppi. Tarkeampi on Ruotsi tai Englanti, jota puhutaan enemman kun Suomea. Suomea puhutaan ainoastaan Suomessa 5,5 miljoonaa ihmista, jotka hyvin monet ovat niin syrjaytyneita muu maailmasta etta eivat tieda yhtaan mitaan. Mita valii jos ei Suomee puhu taysilla. Opi ite englantia joka on miljoonaa kertaa tarkeampi kieli. Et varmaan edes osa sanaakaan, kun nimestasi saa jo selvaa etta olet Urpo... haha!
Joo ei sun kanssa kannata vaitella koska et tieda mitaan USAsta. Olet varmaan hyvin ylpea Suomen Presidentista. Mita han on tehnyt? Ei yhtaan mitaan! - nmk
sallaxxx kirjoitti:
mä en sitä vielä sun teksteissäs nähny? useimmilla naisilla on omat aivot joita saa ja kuuluu käyttää, ei tarvitse kuunnella juntti-äijien mielipiteitä.
ja tottakai sä provosoit, mut hei, se on ihan kivaa! :)Taytyy sanoa etta vaittelysi ei taida olla synnynainen lahja sulle. ;) Juntti aijien???Juntteja siksi koska he tietavat politiikasta toisin kun sina?
Useimpia naisia kiinostaa kuppikoko ja milta rinnat nayttavat tanaan, ja kasvo meikit ja koti. Luuletko etta se on sattuma etta miehet ovat presidentteja liki aina.
USAssa naisesta ei koskaan voisi tulla presidentti koska ihmisilla on aivoja toisin kuten nahtavasti koti-suomessa.
En ymmarra kuka antoi naisille aanioikeuden, hanet pitaisi rangaista! - Anonyymi
nmk kirjoitti:
Sina et tieda mita politiikka on, joten vedappa katees sovinisti-sontalaja.
- just
Ja pointtisi oli..??
Jokainen tietää niistä asioista jotka itseä kiinnostaa.
Osta aivot.- nmk
Pointtini oli hyvin selva. Ehka et osaa lukea? Useimmat nuoret naiset ei osaa politiikasta mitaan. Meniko perille.
- apua.
nmk kirjoitti:
Pointtini oli hyvin selva. Ehka et osaa lukea? Useimmat nuoret naiset ei osaa politiikasta mitaan. Meniko perille.
Niin, JA POINTTISI OLI????? Vaikkei yksi ainoa "nuori nainen" tietäisi hevon p:tä politiikasta, ENTÄS SITTEN?????
Niinkuin juuri itse sanoit, et itse hallitse kielioppia. Jokainen osaa jotakin.
Vai ruvetaanko kaikki tähän typeryyteen:
Naapurini ei tiedä mitään koirankasvatuksesta.
Lankoni ei tiedä mitään biologiasta.
Kummini kaima ei tiedä mitään viineistä,
ja alle kymmenvuotiaat suomalaiset ei tiedä mitään eduskuntavaaleista!
SO???????
Hittojako se sua kiinnostaa/sulle kuuluu, mitä kuka osaa ja kuka ei. Osta elämä. - nmk
apua. kirjoitti:
Niin, JA POINTTISI OLI????? Vaikkei yksi ainoa "nuori nainen" tietäisi hevon p:tä politiikasta, ENTÄS SITTEN?????
Niinkuin juuri itse sanoit, et itse hallitse kielioppia. Jokainen osaa jotakin.
Vai ruvetaanko kaikki tähän typeryyteen:
Naapurini ei tiedä mitään koirankasvatuksesta.
Lankoni ei tiedä mitään biologiasta.
Kummini kaima ei tiedä mitään viineistä,
ja alle kymmenvuotiaat suomalaiset ei tiedä mitään eduskuntavaaleista!
SO???????
Hittojako se sua kiinnostaa/sulle kuuluu, mitä kuka osaa ja kuka ei. Osta elämä.Aikamoinen asenne tollaselta amikselta. Ensinnakin en rupesi kehumaan kieliopista jos olisin sina. Sa et nakojaaan edes hallitse lukeminen.
En sanonut yksi nainen, vaan sanoin useimmat alta 40 eli noin 95%, joka on enemman kun yksi ainoa. Sa aanestat vaikka aanioikeus ei sulle kuulukaan. Sen takia presidenttikin on Tarja Halonen. Onneksi USAssa ihmiset ajattele aivoilla, ei pepulla.
- Kuriin!
Suomalaisilta naisilta pitäisi poistaa äänioikeus ensi tilassa. Pysyköön patojensa ääressä sen sijaan että sotkeutuvat asioihin, joita eivät kykene käsittämään.
- Eräs MJ-fani
Sovinistit saunan taa ja nappi otsaan! Tiesitkö muuten, että suomalaisille naisille annettiin äänioikeus paljon ennen kuin amerikkalaisille sisarilleen? Sama koskee myös Eurooppaa.
Ja eikös sanonta kuulu, että vahvan miehen takana seisoo vahva nainen. - Where did the knowing go?
Oleppas yläasteelainen uusnatsi hiljaa. Pilottitakkisi on ruma.
- nmk
Eräs MJ-fani kirjoitti:
Sovinistit saunan taa ja nappi otsaan! Tiesitkö muuten, että suomalaisille naisille annettiin äänioikeus paljon ennen kuin amerikkalaisille sisarilleen? Sama koskee myös Eurooppaa.
Ja eikös sanonta kuulu, että vahvan miehen takana seisoo vahva nainen.Sovinistit saunaan? ainakin tiedan etta juttelen suomalaisen naisen kanssa...;) Joo, sanonta kuuluu etta usein vahvan miehen takana on hyva nainen.
Se meinaa sita etta nainen antaa tukea ja kannustusta miehelleen. Ei sita etta tyontaa nokkansa sinne mihin ei kuulu eli politiikkaan.
Se etta T.Halonen on presidentti on kuten vitsi, ainoastaan Suomessa olisi han voinut presidentiksi paasta. Mutta ei se maailmassa merkitse mitaan koska useimmat maailmalla ei tieda Suomesta mitaan kuitenkaan.
Bush:ista tuli presidentti koska ameriikassa ihmiset kayttivat aivojensa mielummin kun jokin muu ruuminosa. Kippis Bushille.. Onneksi olkoon Sankari!
- eipähän
Eipähän tuota minun miestä ole kiinnostanut tähän päivään mennessä mikään politiikka, kun minä taas opiskelen alaa :D
- Anonyymi
Jokainen tyttö t. nainen, nuori t. vanha,
ymmärtää hyvinvoinnin ja tasa-arvoisen
elämän tarpeellisuuden.
Nykymiehissä ilmenee liikaa konservatiivista ajattelua ja välinpitämättömyyttä sekä väkivaltaa
ja turhaa haikailua menneeseen maailmaan.
Ennen oli niitäkin miehiä, jotka halusivat
vaimojensa ja tyttäriensä saavan elää
tasa-arvoista ja hyvää elämää perheessä,
kouluttautumalla ja osallistumalla yhteiskunnan asioihin.
Omahyväisyyttään, laiskuuttaan ja
väkivaltaisuuttaan uhoavat miehet
eivät naisia enää kiinnosta.
Kukaan nainen ei halua em. kaltaisia puolisoita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819