Hyvä ja hämmentävä sienitrippi

sienitorni

Olin ostant 5 g tatteja, olin ollut istumassa kaverilla iltaa alkuillasta ja juonut jonkun verran kaljaa ja poltellut savuja. Muut lähtivät baariin mutta juuri hankitut sienet houkuttelivat ja menin kämpilleni trippailemaan kn kerrankin kämppikseni oli pois ja sain olla rauhassa.
Söin ensin n. 1/3 sienistä ja laitoin musiikkia soimaan ja väsäsin jointin jota polttelin lattialla sisällä.
Sitten jossain kohtaa sienet rupesivat potkimaan, tuli tosi hieno ja uudellainen olo. Mietin että tää on just sitä mitä oloa olen aina kaivannut ja mikä on puuttunut. MIetiskelin kuinka hyvä olo onkaan. Aloin piirtää sienen näköistä vesitornia jonka näin lähiökämppäni ikkunasta.
Siirryin sängylle makaamaan ja musiikki kuulosti oudolta ja juuri oikealta. Varjot näytti venyviltä ja ajantaju oli ihan hämää. Tuntui että yksi biisi olisi soinut jonkun puolituntia ja repeatilla. Tuntui että kello oli aina 23.36 kun katsoin kelloa.
Liikuskelin kämpässäni ja keittiö näytti hassulta. jääkaappi ja keittiönkaapit näyttivät joltain valkoisilta eläimiltä. Katsoin keittiön ikkunasta ja tuli sellainen fiilis kn olisi pilvenpiirtäjässä jossain suurkaupungissa ja elokuvassa. Jossain kohtaa olen piirtänyt mustekynällä ''hymiön'' seinään jossa on nenä ja suu... (tää päivä mennyt sitä putsatessa... :D olipas taas idea....) Siinä vähän kuumotti että flippaanko nyt oikeasti.
Pohdiskelin että onpas mukavaa että sieniä on vielä jäljellä, mutustelin niitä lisää ja istuin ja jumitin lattialla. Katsoin itseäni peilistä ja näytin hassulta ja näytin jotekin harmaalta ja narkkarimaiselta.
Poltin jossain kohtaa lisää hatsia ja laitoin mutamalle kaverille ihme viestejä, olin hyvällä fiiliksellä ja pohdin kaikkea. Söin jossain kohtaa kaikki sienet.
Yhdessä kohtaa tuli energinen ja sosiaalinen olo, vähän kuin vauhdeissa tai essoissa, mutta tiesin että puhuminen ja ihmisten kanssa oleminen olisi oikeasti varmaan raskasta siinä oloissa. Menin suihkuun.
Makoilin sängyllä ja tuli voimakkaita dejavu-oloja, tuli fiilis kuin olisin ollut yhdessä unessa jonka olen nähnyt joskus 3-vuotiaana ja muistin selvästi kaikkia tunteita ja tapahtumia lapsudesta. Lähdin ihan täydellisesti matkalle menneisyyteen. TUli tunne että kaikki on jo koettu aiemmin ja asiat vaan kertaantuu. Teema oli vahvasti lapsuudessa. Purskahtelin itkemään. Mietin kuinka heitteillä olen ollutkaan lapsena ja ymmärsin että olin jotenkin solmussa yhä joidenkin menneisyyden asioiden takia joita oli vaikea kuvailla. Oli helpottavaa ymmärtää mutta tosi ristiriitainen olo.
Pääsin teemasta eteenpäin. Makasin sängyllä ja tuntui etten pysty liikkumaan. Oli jano ja kylmä mutta en pystynyt ja saanut aikaiseksi tehtyä mitään. Olo oli kuitenkin ihan hyvä vaikka hämmentynyt. Katselin hämärää valaistusta ja tauluja ja katto näytti korkealta.
Pohdin kuinka koskaan ei voi tietää mikä on oikea todellisuus, pelotti hieman. Tajusin jotenkin että olen yksin ja kaikki asiat ja maailma on yhtä kuin vain omat tunteet ja ajatukset. MItä jos asiat onkin oikeasti ihan erilailla ja kaikki muut näkee asiat ihan eri tavalla ja jokainen elää omaa todellisuuttaa ja mistä tiedän vaikka olisin oikeasti vihreä tai aavikolla tai olisin oikeasti mies mutta luulen vain olevani nainen ja ajatus vain juoksi. Tuntui että olen kuvitellut kaikki ystäväni ja perheeni, mitä jos niitä ei oikeasti ole olemassa? MIetin että missään ei ole mitään järkeä. Rehellisesti sanottuna tässä kohtaa pelotti vähän että lähteekö nyt psyyke flippaamaan mutta tavallaan tiesin kokoajan että kaikki johtuu sienistä ja olin tavallaan ihan ''todellisuudessa''. Tuli jotenkin tyhjä olo.
Kello oli aika paljon n-4-5 ja olo oli vähän huippaava ja en tiennyt oliko olo outo sienistä, savuista, väsymyksestä vai alkuillan juomista. Kuntelin musiikkia ja poltin röökiä parvekkeella. Tuli jotenkin hyvä fiilis, jammailin vähän musiikin tahtiin. Kelasin että elämässä ei ole ehkä mitään järkeä niin kai sitä pitää pitää sitten vaan hauskaa ja nauttia elämästä. Tajusin myös kuinka paljon vaan pelkään kaikkea turhaa ja kuumotan etukäteen ja ymmärsin sen olevan turhaa ja tyhmää ja rajoittavaa. Enää en pelkää.

6

4077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lpppl

      Hyvää valaistusta sait. Kaikkee ei tarvii kuitenkaan ottaa tosissaan mitä tripillä kokee vaan on ihan hyvä vaan pohdiskella ja jättää mahdollisuus että ehkä asiat voi olla toisellakin tavalla ja tää on vain yksi tämmöinen kela.

    • ikhgdf

      Elämän pohdiskeluun ei tarvita sieniä tai muuta apuainetta. Kykenet siihen ilmankin kun vaan ryhdyt siihen. Ja selvinpäin koetut ja pohditut asiat ei laita sua kysyyn "mikä on totta ja ihmetteleen mitä eläimiä kaapeista muodostuu.. " -turhaa. Hyvä kun etsit elämän tarkoitustasi ym. Se kuvailemasi tyhjä olo mikä tulee välillä ja vaik minkä bilehurman jälkeen ja keskenkin on kuule merkki siitä Jumalakaipuusta joka ihmiseen on laitettu. Se lähtee ku kääntyy koko sydämestä Jeesuksen puoleen. Kääntyy synneistä, pyytää ne anteeksi ja saa kokea uudestisyntymisen ihmeen, josta raamattu kertoo. Uskoontulo ja Pyhän Hengen kaste on sellanen nousu jota et tiedä etkä koe muusta ja siinä ei o laskuja odotettavis. ihana rauha ja ilo ku on elämän tarkotus ja yhteys Jumalaan Jeesuksen ristintyön kautta.Kaik huumeet ja alkot ym on sielunvihollisen surkeita jäljitelmiä kun ihminen ei ole paremmasta kuullu. ja se ei tahdo ku tehdä sut orjakseen. "vihollinen ei ole tullut ku varastaan tappaan ja tuhoamaan, minä olen tullut, jotta heillä olisi ELÄMÄ ja yltäkylläisyys" :sanoo Jeesus. Jeesus rakastaa sua ja haluaa antaa sulle ikuisen elämän ja hänel on siunattu elämäntarkoitus ja suunnitelma sulle. Apu tulee ylhäältä valkeuksien Isältä. Kaikkea hyvää sulle.Tutki raamatusta, rukoile, ota Jeesus vastaan elämäsi Herraksi ja elä todellisessa vapaudessa.Siunausta

      • Anonyymi

        No mitäs vittua luet tääl tämmösii trippistoorei, jos jeesus ja jumala on sun elämä :D


    • Message

      Mun mielestä noi sienet saa kyllä sellaisia oloja aikaan että todellakin tuntuu kuin se Jumala olis tuolla ihan nurkan takana. Valotkin monesti läikehtii niinkuin ne raamatun kannessa kuvatut pilvien välistä tulevat säteet. Mä en usko että Jumala noita sieniä vihaa vaan että ne on portti lähemmäs Jumalaa. Ihmisistä tulee parempia ihmisiä noitten psykedeelien takia. Konkretisoituu se samassa veneessä olemisen ja lähimmäisen rakkauden ja rakkaudensanoman ydin.

      Suosittelen uskoaviakin kokeilemaan pientä annosta noita sieniä. Se Jumalan rakkaus ja Jumalan luomisen ihmeet todella konkretisoituu. Katso ja näe itse. Omalla vastuulla.

      • Kiirastulo

        Ehkä hyvä trippi on vähän niinkuin taivas ja paha on helvetti. Karman laki määrää kummalle puolelle todellisuudessa joudut. Jos olet tehnyt paljon pahaa se todennäköisesti kostautuu tripillä ja joudut kohtaamaan kaiken. Matka on onneksi vain hetkellinen katsaus sieluntilaasi jota voit alkaa tarvittaessa parantaa kun olet taas selvinpäin.


    • zepro

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      690
      5294
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3337
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2583
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe