Halusin syntisesti

eräs vaan

minua vanhempaa naista, hän muistutti minua hieman eräästä "hoidosta" ja sai seksuaaliset himot kattoon. Paljastin kaiken nolosti, hieman hävetti, mutta varmasti hänet nähdessää pakottaisi taas alapäässä. Himputti sentään, kun olisi päässyt vähän lempimään. Aina ei voi vaan voittaa(siis) saada.

6

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Older Lady

      Kyllä tietenkin voi saada. Älä missään nimessä häpeä!!! Mitä noloa siinä on jos haluaa toista ja näyttää sen?

      Viestiä naiselle ja varmasti alkaa tapahtua. Älä pelkästään täällä tyydy kirjottelemaan! Sinulla ei ole mitään hävettävää.

      Yrittänyttä ei laiteta, vaan mahdollisesti jopa pannaan ;)

      • eräs vaan

        tykkään kyllä minua vanhemmista seksyistä ladeistä. Heissä on jotain sellaista mitä nuoremmissa ei. Kerään vielä vähän rohkeutta ja ... no en..
        Täältä palstalta on myös löytynyt seuraa. Villiä sellaista. murr.


    • Older Lady

      Mitä tarkoitit tuolla etta paljastit kaiken? Oletko itsesipaljastelija :) vai henkisesti, siis, jo paljastit tunteesi hänelle?

      Sen verran olen täällä lueskellut näitä kirjoituksia että alkaa ärsyttämään se että täällä vaan vatvotaan, tehdäkö jotain vai ei.

      Jos olet nuorempi herrasmies niin luulen että se vanhempi nainen ei kauaa vastustele, jos hänelle kerrot tuntemuksistasi... Sehän voi olla että hän vain odottaa että sinä teet aloitteen... ja kuten sanoit, useimmat vanhemmat sexyt ladyt ovat todellakin sen arvoisia... murr!

      • murrmurr.

        :)


    • ...............

      taitaa koko teennäinen ketju olla "vanhemman ladyn" kirjoittama, kannustaa teinipoikia jotta saa nuorta lihaa.

      • miumau...

        grrrr..kissa kehrää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1629
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1361
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1061
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      932
    Aihe