Väärin voidellut.

oliiviöljy

Pahasti sairaan pää pitää voiteleman. Mutta millä rasvalla?
Auttakaa.

6

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä vaivaa päätäsi

      Eiköhän seurakunnan vanhin tai se joka voitelun suorittaa tiedä sen.

      • JEESUKSEN NIMESSÄ

        Yksi on Hän, joka on Voideltu -Hän on messias, Jeesus Kristus, Jumalan Poika! Lopun aikana (NYT) Jeesus varoittaa monista vääristä "voidelluista" =Kristuksista jeesuksista...jotka tekevät suuria IHMEITÄ, suurempia kuin itse Hän teki. Raamatun Jeesus varoitti opetuslapsiaan: "ÄLKÄÄ MENKÖ HEIDÄN PERÄSSÄÄN.!" Luukkaan evankeliumi 21:8. Eiköhän tämä jo riitä sekä vanhemmistoille että pastoreille ja papeille piispoille ja -Jeesuksen opetuslapsille. Raamattu on Hengellinen kirja eikä sitä voi uudestisyntymätön ymmärtää.Järjenpäätelmät ei auta; Jumala on ylpeitä vastaan, nöyrtyvälle on Armo tarjolla..


      • uskomattomia puupäit
        JEESUKSEN NIMESSÄ kirjoitti:

        Yksi on Hän, joka on Voideltu -Hän on messias, Jeesus Kristus, Jumalan Poika! Lopun aikana (NYT) Jeesus varoittaa monista vääristä "voidelluista" =Kristuksista jeesuksista...jotka tekevät suuria IHMEITÄ, suurempia kuin itse Hän teki. Raamatun Jeesus varoitti opetuslapsiaan: "ÄLKÄÄ MENKÖ HEIDÄN PERÄSSÄÄN.!" Luukkaan evankeliumi 21:8. Eiköhän tämä jo riitä sekä vanhemmistoille että pastoreille ja papeille piispoille ja -Jeesuksen opetuslapsille. Raamattu on Hengellinen kirja eikä sitä voi uudestisyntymätön ymmärtää.Järjenpäätelmät ei auta; Jumala on ylpeitä vastaan, nöyrtyvälle on Armo tarjolla..

        Tuohon vois sitten laittaa kysymyksen:
        Mitä ovat sitten nämä suuremmat ihmeet joita Jeesuksen seuraajat tekevät?
        Voideltu ei ole sama asia kuin se että:"pyytäkää armolahjoja".
        Eikö sitten armolahjoja saa pyytää?
        Pitääkö tyytyä johonkin kuivaan ja mitättömään suuri taistelu-kirjan lukemiseen?
        Pitääkö tyytyä kuivaan tilaisuuteen jossa voi ihan vapaasti splärätä kännykkäänsä,ottaa päiväunet ja toivoa kun äkkiä pääsis kotiin?
        Tätäkö haluatte Häneltä joka on luvannut avata taivaan akkunat?
        Tai kun on luvattu että viimeisinä päivinä nuoret miehenne profetoivat y.m.(Joelinkirja)
        Huom ei akat.


      • Raamattu
        uskomattomia puupäit kirjoitti:

        Tuohon vois sitten laittaa kysymyksen:
        Mitä ovat sitten nämä suuremmat ihmeet joita Jeesuksen seuraajat tekevät?
        Voideltu ei ole sama asia kuin se että:"pyytäkää armolahjoja".
        Eikö sitten armolahjoja saa pyytää?
        Pitääkö tyytyä johonkin kuivaan ja mitättömään suuri taistelu-kirjan lukemiseen?
        Pitääkö tyytyä kuivaan tilaisuuteen jossa voi ihan vapaasti splärätä kännykkäänsä,ottaa päiväunet ja toivoa kun äkkiä pääsis kotiin?
        Tätäkö haluatte Häneltä joka on luvannut avata taivaan akkunat?
        Tai kun on luvattu että viimeisinä päivinä nuoret miehenne profetoivat y.m.(Joelinkirja)
        Huom ei akat.

        Katsotaanpa mitä siellä Raamatussa sanotaan, Jooelin kirja 2. luku:

        27. Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
        28. Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.
        29. Ja myös palvelijain ja palvelijattarien päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni.
        30. Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita;
        31. aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.
        32. Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.

        Eli siis siellä sanotaan: "ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat" ja "nuorukaisenne näkyjä näkevät."

        Tuo ennustaminen-termi on käsittääkseni lähempänä profetoimista kuin näkyjen näkeminen.


      • Raamattu
        Raamattu kirjoitti:

        Katsotaanpa mitä siellä Raamatussa sanotaan, Jooelin kirja 2. luku:

        27. Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
        28. Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.
        29. Ja myös palvelijain ja palvelijattarien päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni.
        30. Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita;
        31. aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.
        32. Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.

        Eli siis siellä sanotaan: "ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat" ja "nuorukaisenne näkyjä näkevät."

        Tuo ennustaminen-termi on käsittääkseni lähempänä profetoimista kuin näkyjen näkeminen.

        Lisäksi sanotaan molemmista sukupuolista: "Ja myös palvelijain ja palvelijattarien päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni."


      • amen
        Raamattu kirjoitti:

        Lisäksi sanotaan molemmista sukupuolista: "Ja myös palvelijain ja palvelijattarien päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni."

        AMEN.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe