ongelma:
win 95 jonka korppuasema rikki.. pitäisi saada n.50 *.doc siirettyä toiseen koneeseen. tukeeko 95:nen usb:tä? mikä muu keino kun kopan avaaminen? ei verkossa..
win95 ja usb
3
274
Vastaukset
Itelläni oli vanhassa koneessa alunperin win95. Ja sitten ostin usb joystickin. Oli siinä ihmettelemistä mihin reikään se johto menee kun ei ollu usb:stä joskaan kuullu.
Sitten vietiin kone johonkin liikkeeseen jossa ne laitto siihen tarvittavat osat ja samalla joutui käyttiksenkin vaihtamaan.
Siis voihan se usb siinä toimiakkin mutta oon näiltä palstoilta lukenut ettei win95 tue niitä usb juttuja.- houmou
saattoivat tukea USBiä, mutta en ole kenkään kuullut konsaan moista kokeilleen....
Jos ois fyrkkaa ostaa USB 1.1 -kortti, niin saattaisin itse kokeilla asiaa. Kun kerran tuommoinen OSR 2 löytyy. - houmou
sanomatta, että nollamodeemikaapelillahan nuo siirtyvät. En valitettavasti osaa ohjeistaa, mutta kokeile hakuja vaikkapa sanoilla
nollamodeemikaapeli
laplink
jne....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4048829Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723218- 171704
- 761118
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79965- 55963
- 65910