NYT LÄHTEE DANI!!!!!!!! NYT SE KETKU SAADAAN ULOS!!!!!!!!!!!!

Jessssssssssssssssss

NO NIIN POJAT HEI!!! NYT ME LAITETAAN DANI SUNNUNTAINA KOTIIN!!!! JA HEI POJAT!! ME SE TEHDÄÄN TAAS!!! :))))) ODOTAN NIIN SUNNUNTAITA :))))))) Kaikki mukaan kaatamaan kusipäätä!!! nyt se kullinheiluttaja todellekin lähtee!!!

5

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hullu-Dani-Uloste

ei tuotanto pudota dania. tuija lähtee. tuotanto haluaa nähdä lisää sellaisia tapahtumia kuten eilen, jossa dani hieroi leylan naamaan pizzaa ja puhui jälkeenpäin supisten: Sompulle kinkkupizzaa. Eli, tuotanto odottaa että danilla flippaa kunnolla ja tekee jotain todella extremeä talossa ja siten BB pääsee jokaiseen uutislööppiin.

• Tommy on rautaa

Aijaa? jos tuotanto tuollaista danilta odottaa niin odotukseksi jää, MUTTA! jos tuotanto olisi todella halunnut jotain ikuisestu muistoon jäävää tapahtumaa talossa niin Tommyn olisi pitänyt saada jatkaa, tunnen tään hemmon ja siitä on leikki kaukana kun hän suuttuu :) tuotanto ei tohtinut ottaa riskiä vaan lähetti hänet pikaisesti kotiin, ja taloon jäi vai suuri joukko tyhmiä nynnyjä :)

• lähteeeee

TÄNÄÄN LÄHTEE! jos ei lähde niin, tuotannolla on oikeesti sormensa pelissä tuossa Danin paapomisessa! Kaikki täällä, facebookissa ja varmaan vauva foorumillakin haluaa seksi-danin ulos!

• Pelkkä paska!

MÄ TAKAAN ETTÄ SE KUSIPÄÄ LENTÄÄ KAARESSA TÄNÄÄN ULOS!!!!

• Julita x
        Pelkkä paska! kirjoitti:

MÄ TAKAAN ETTÄ SE KUSIPÄÄ LENTÄÄ KAARESSA TÄNÄÄN ULOS!!!!

Oikein tieddtty. Nyt on Dani kotona tai missä vaan kun Onneksi ei ole BB talossa! Olis voinut olla voittaja-ainesta kun olis ollut erossa lapin pissiksestä. Tuntui aluksi niin fiksulta
        kaverilta ja komeakin oli. Kaukki vaan meni pieleen hentukan takia. Voi Dani miks olit niin hölmö! -♡

Ole

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3139
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3037
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe