Onko siellä sushukkanen liikkeellä ?
SUS
10
2286
Vastaukset
- Sepe susj
Sepe vuan.....
- hUKKANEN11
Missäpäin tarkalleen tämä susi nyt pyörii? Vain Sonkajärveltä Iisalmeen päin?
- sus siunakkoon
Melko varmasti, tämä pieni susi on koira.
- gynther
Se on kääpiösusi ja on paljon vaarallisempi kuin normaali susi
- vulf
Eehän ne äkkinäiset suden tappajat mitään aikaiseksi saa, kun viimetalvena porukalla veivät susimiehiltä pyssyt ja vehkeet valtiolle.. niin antakaa susien laukata nyt vaan..
- iero
Jos nään metsästäjiä niin olen aina soittanut poliisille että ottaavat nimet ylös,susia kuitenkin jahtaavat ilman mitään syytä
- peku55
Onhan se avuttomuuden huippu, kun sudenpentu melkein keskellä kylää istuu ja sen tämä "valiojoukko" onnistuu vielä karkuuttamaan. Pisteet hukalle 100-0, kysykää vaikka Vieremältä apua.
- en todella suojele!
Koira kuollut Sukevalla suden uhrina kertoo puskaradio.Lemmikit kiinni!!
- en todella suojele
Iisalmensanomien uutisivustolla kerrotaan hirvikoira jouduttiin lopettamaan koska susi purrut kuolettavasti tänäaamuna.Eläinlääkäri lopettanut.Syvä osanottoni perheelle!
- peku55
Kiitokset tästä muutamalle rktl:n perseen nuolijalle jotka ovat mehtämiehiä vahanneet ja ilmiantaneet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858