Tyrkättiin meikäläiselle ja kenelläkään ei ole hajuakaan sen käyttötarkoituksesta.
Kahdesta messinkikellostahan sen päätteli soittorasiaksi.
Sain härvelin purettua, ja yläosassa on aika monimutkainen soittokoneisto.
Oli vain ylivedetty jumiin katossa olevasta tapista, mutta liipottimesta lähti käyntiin soittelemaan pikkumelodiaa kielillä ja väliin kilkuttelee kelloja.
Se asia selvisi, mutta mikä on molempien sivuluukkujen sisäpintaan kiinnitettyjen lokerikkojen tarkoitus?
Luukut ohjaavat myös soittokoneistoa niin, että avaamalla soitto alkaa ja sulkemalla loppuu.
Mutta ne ihme lokerikot molemmissa luukuissa???
http://i.imgur.com/Y5mtBCm.jpg
http://i.imgur.com/VDVMx8w.jpg
Mikä härveli tämä on?
1kys.
3
267
Vastaukset
Voi miten jännä!
Mitä se valkoinen mössö niissä lokeroissa on?
Mulle tulis mieleen jonkinlainen kotialttari ja lokerot ois kynttilöille, mutta onks ne muovia? Silloinhan se ei voi olla niin vanha kuin miltä päältä näyttäis.
Toivottavasti joku keksii ja kertoo - ois kiva kuulla.- jep jep
Sytkäri.
- dd goljat
sanosin soiva savuke kotelo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1101770Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2481466- 741356
- 661245
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883