Mitä nuo kapaset luulee olevansa?
Painukoot ..
6
190
Vastaukset
- Kalpa mestariksi
Kapaset ovat tietysti Kalpan kantava voima.Kukas kateellinen siellä noin kirjoittelee?
- kärkikalpa
Silkkaa paskaa kassu kin on ihan paska
- Tapparanmiäs
En tiedä mutta Virta on kova itkemään pienistä asioista. Opettelis pitään mölyt mahassaan. Luulenpa että Kalpa on taas yksi kevään pahimmista sulajista.
- sylettää
Painukoon se nuori kaveri sinne mistä on tullutkin.
- lätkäfani
Kasperi Kapanen iski nuorille leijonille kultamitalit
- Itkijäklaani
Suurin itkijä Kapasten klaanista on pappa Hannes....Itki aina ja joka paikassa...Naurettava pelle joka nyt paistattelee kuin olisi maailman omistaja kun jälkikasvu pärjää....Kiitos Kasperille mutta lampaanperse Hannekselle!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4711079
- 827489
- 755499
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445464Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764768Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334153- 483016
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412475- 402430