Eli siis olen kasaamassa konetta ja olen tilaamassa osat ruotsalaisesta nettikaupasta.
Voinko ostaa sisi Windows 8.1 OEM SVENSKA version ja sitten vaihtaa asentaessa kielen suomeksi?
Windows 8 kieli ongelma
3
109
Vastaukset
Kyllä mutta kannattaa ostaa suomesta niin pääsee helpommalla.
- pikku vinkki
Suomalainen Windows perusjakelu taitaa pitää sisällään mahdollisuuden kolmeen (3) kieleen:
englanti, suomi ja ruotsi. (US, FI, SW)
FI (suomi) taitaa olla se oletusasennus., mutta asennusvaiheessa voi valita nämä toiset vaihtoehdotkin?
Näppäimistöasetus on sitten ihan oma juttunsa. Tämä ei ole sidottu siihen asennettuun kieliversioon vaan erilaisia näppäimistöasetuksia voidaan tehdä ja käyttää. Näppäimistö kannattaa ostaa Suomesta jos aikoo kirjoitta suomenkielellä. Paljon kirjoittavan kannattaa käyttää pikku palikkaa jonka nimi taitaa olla "näppäimistön tai tulostimen vaihtaja (jakaja)".
Itsellä on käytössä pöytäkone jossa voi vaihtaa näppäimistöä tämän palikan avulla eli suomenkielinen näppäimistö (1)vaihtuu helposti esim. kyrilliseksi näppäimistöksi(2).
Toinen samanlainen palikka minulla on käytössä tulostimen vaihdossa eli voi vaihtaa laser- ja mustesuihkutulostimen välillä helposti. Tällä voi jakaa myös yhden tulostimen kahdelle tietokoneelle helposti. Helppoa kuin mikä. - järki käteen
Montako euroa säästät ostamalla Windowsin Ruotsista? Maksaako vaivan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303441Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81484Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241235Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34873Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.122818Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798