Mikä olisi sarjan paras peli, kun pelailee yksinpelissä ja paras peli moninpeliin?
Kokemuksia ja arvosteluja saa myös kertoa. Itse en ole pelannut kuin black opsia niin omakohtaisia kokemuksia ei juurikaan löydy. kiitos jo etukäteen!
Paras call of duty peli?
6
2286
Vastaukset
Hmm. Vaikee sanoo, mutta ite sanoisin että parhain kaikista yksinkertaisesti black ops 2 ... Ei sen voittanutta.. :) Zombi modi ihan ehdoton ykkönen.
- cod pelaaja
Black ops 1 on ihan kärkipäätä moninpelissä! Black ops 1:sen zombie moodi on parasta mitä vaan voi olla, itse en ainakaan koskaan parempaa co op nettimoodia pelannut kuin nimenomaan bo 1sen kino der toten se on kyllä 5/5 ei ole sen voittanutta mikään.
Perus multiplayer on varmaan toiseksi paras bo 1sessä ainoastaan call of duty 4 vetää siinä pidemmän korren olemalla lähes täydellinen, siitä ei multiplayer moodi enää parane ja kaikki kartat on erittäin täydellisiä. Cod 4:sessa ei ole yhtään heikkoa kohtaa ja siinä on kaiken lisäksi vielä erinomainen yksinpeli kamppanja.
Yksinpeleistä jos tykkää niin minun mielestä parhaat yksinpelit kautta aikojen on ollut cod 4:ssä sitten uudessä cod advanced warfaressa ja vanhassa cod 3:ssa ja cod 5 wawissa.
Minun mielestä parhaat call of dutyt top 3 on
1. Call of duty 4 modern warfare
2. Call of duty black ops
3. Call of duty adwanced warfare
Huonoimmat cod pelit netissä joissa on pazka nettipeli niin ovat nämä
1. Cod 3
2. Cod ghost
3. Cod mw3- Funi
Viittitkö lisää plegel: Fin_Jupa
- 15v poika
Kylse ghosts on paras molemmis jos vaan osaa;)
- Cod
Itse tykkään cod ghostista, todella mukava ja nopeatempoinen räiske onlinessa.
- varmaanki.nämä
call of duty world at war tai call of duty 4 paras yksinpeli. Paras nettipeli balck ops 1 tai call of duty 4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272990Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2742775Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51925- 2221459
- 751261
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1611078Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21047Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31994Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951