Rautavaaran joukkotappo / itsemurha

minä määrään -äityli

Siinä on äitiliinillä on ollut sellainen asenne, että MINÄ MÄÄRÄÄN! Pois tieltä risut ja männynkävyt. Mies pysyy kotona eikä mene töihin. Mies hoitaa lapset. Linja-autokuski ajaa silloin kun MINÄ määrään. Bussimatkustajat odottavat kun MINÄ puhun miehen kanssa asiat selviksi. Lapset istuvat autossa niin kauan kuin MINÄ määrään.

Jos minua ei totella niin tapan kaikki!

Vaikka bussi olisi pysynyt paikallaan eikä ajanut 50km/h 100km/h:n nopeusrajoitusalueella, niin tappajaäiti olisi tappanut silti lapsensa (ja itsensä, jos sillä niin väliä on edes mainita).

Hävetköön tuollainen 'äiti'.

6

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein ihmetyttää

Jotkut toiset narsistiäitiliinit ovat oikein ymmärtäväisiä kyseistä kylmäveristä tappajaa kohtaan.

• JosMinäNiinSinäkin

Heipparallaa.
      Itse olen 1-vuotiaan ja 3-vuotiaan äiti. Auta armias miten väsyttää kun mies tekee 3-vuorotyötä ja silloin tällöin ulkona. Nytkin olin 5-viikonloppua "metsästysleskenä". Näinden lisäksi teen opintoja. Kyllä väsyttää kun edelleen 1-vuotias lapseni heräilee öisin ja vähän väliä jompikumpi potee korvatulehdusta tai jotain flunssaa. Lisäksi nuorimmaiselleni on myös todettu rasitusastmaa ja sen tiimoilta saakin ravata lääkärin vastaanotolla. Kotia pitää siivota, ruoat kokata, pyykit pestä, enkä päässyt listassa edes puoleen väliin. Kyllä väsyttää ja välillä itkettää.

Ja kyllä minä tuomitsen Rautavaaran tappokolarin ajaneen äidin. Kyse on nimenomaan äärimmäisestä narsismista. Aloittaja on juuri osuvasti kuvannut tilanteen miten itsekkin ajattelen. En voisi koskaan evätä lapsiltani mahdollisuutta elämään tai nähdä mitä maailmalla on heille tarjottavaa.. Maailma on kylmä ja paha paikka, mutta paljon löytyy hyvääkin jos vain haluaa avata silmänsä.

Pidän omaa alakuloisuutta ja hunovointisuutta niin mitättömänä ja pienenä asiana etten voisi kuvitellakkaan että lähtisin vehreämmille laitumille lasteni kanssa. Jos päättäisin omat päiväni, en tekisi tällaista päätöstä lasteni puolesta. Heilläkin on ihmisoikeudet.

Eikä kirjoitustani pidä käsittää väärin. Olen tuntenut mustasukkaisuutta miestäni kohtaan, olen itkenyt unettomiä öitä, väsynyt ainaiseen siivoamiseen, väsynyt miettimään miten rahat riittävät ja jne. Tuttua stressiä. Onko minussa jotain vikaa kun en voisi ajatellakkaan lasteni tappamista? En voisi ajatellakkaan jättäväni heitä yksin talviseen säähän? En voisi kuvitellakkaan tekeväni heille pahaa.

Tietenkin jos on ollut heikkoja hetkiä, pahin ajatukseni on että luovuttaisin heidät siskolleni tai äidilleni huolehdittavaksi. En kuitenkaan ole tehnyt näin. Päätin kestää sen tunteen kun kyyneleet valuvat poskia pitkin ja tuntuu että joku puristaa sydämestä. Fyysistä ja psyykkistä kipua.

Kiitollinen olen siitä tilanteessani että 102km päässä kotoani asustaa äitini, joka silloin tällöin tulee leikkimään lasteni kanssa. Tai mieheni joka kuuntelee ja on toisinaan myös lastemme kanssa. Mutta kukaan ei voi kieltää etteikö miehenikään joskus väsyisi. Näitä asioita kutsutaan elämäksi.

Voisin vannoa että suurin osa vanhemmista joskus kokee näitä kausia. Kaikki vain ei tapa lapsiaan. Äitiys on kaiken hyvän lisäksi myös työn tekoa, väsymistä ja pelkoa.

Olen kyllä täysin samaa mieltä minä määrään äityliinin kanssa.

• ehdotus sinulle

Jaksamista, kannattaa muistaa että pikkulapsiaika menee lopulta aika nopeasti. Sen jälkeen on eri haasteet lasten kanssa mutta ainakin itse huomaan että isomman lapsen kanssa on jo ihan erilaista kun on paljon omia ajatuksia ja järkeäkin jo vähän päässä. Neuvolan kautta voi saada ajan psykologille jos tarvitsee purkaa mieltä ja tukiverkostoja voi hakea esim kirkon ja mll:n kautta, niistä saa hyvää lastenhoitoapuakin halvalla jos haluaa. Ja sitten on tukiperheverkostot ja varamummot ja varavaarit joilta hoitoapua eri yhdistysten kautta. Kannattaa mieluummin harkita vaikka näitä, ei ne ole tuomittavia tai hävettäviä vaan nimenomaan perheitä varten jotta vältytään tragedioilta.

• Miksi heti hirvee

haloo, jos tekijä on ollut ÄITI. Suurin osa perhesurmaajista on yhä edelleen miehiä, vai ollaanko siihen jo liikaa totuttu, että ei tarvitse meteliä nostaa. Mies vie mennessään yleensä lapset ja kumppanin.

• Voihan olla myös

niinkin, että tämä lasten isä on ollut itsekäs narsisti. Mitä se kertoo ihmisestä joka ei koskaan halua olla lastensa kanssa.

• JosMinäNiinSinäkin

Lasten isä ei tappanut lapsiaan. Se että ei halua tavata lapsiaan, ei aina ole yksiselitteistä.
      Juurihan itsekkin sanoin että jos koen itseni vaaraksi lapselleni, antaisin ne huostaan luotettaville sukulaisilleni. En tappaisi. Entäpä jos isä kokee itsensä vaaraksi lapsilleen, eikä siksi halua näitä lähelleen?
      Ja näytä nyt sitä faktaa kuinka paljon miehet tekee enemmän perhesurmia kuin naiset? Perhesurmaaminen ei ole sukupuolisidonnaista ja tekipä sen äiti tai isä, niin yhtä paha asia.
      Perhesurmat ei ylipäätään ole kovinkaan yleisiä Suomessa, mutta yksikin tällainen surma on liikaa. Juurihan Oulussa löytyi 5:n lapsen ruumiit kellarista, on nuoria äitejä jotka ovat surmanneet seonneena lapsensa ja lista senkuin jatkuu.
      Ei ketään voi pakottaa kasvattamaan lapsia, varsinkaan jos siihen ei ole resursseja. Suomessa nyt kasvattajia on jokseenkin tarjolla, joten niitä kannattaa hyödyntää jos omat voimat ovat loppu. Ei isästä tee narsistia jos ei halua tavata lapsiaan, eikä myöskään äidistä. Mutta vastuuttomia kyllä.
      Se että jos lapselle ei ole hyväksi olla vanhempiensa kanssa niin mielummin vastuuton kuin lapsensa surmaaja. Toivottavasti asiat eivät tosin menisi näin pitkälle että ainoat vaihtoehdot olisivat juuri nämä kaksi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2195
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      16
      1214
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1158
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    7. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      989
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      253
      877
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe