jatkaa bensaa tai dieseliä ja monta % sitä usklataisi sinne lorauttaa?
Ja paljonka sellainen maksaisi?
kaasukondensaatti
5
319
Vastaukset
- DGC
Englanninkielisen Wikipedian mukaan USA:ssa oli takavuosina tapana pölliä nesteytyneitä komponentteja maakaasuputkien tiivistymissäiliöistä. Lakiteknisten ongelmien lisäksi päänsärkyä aiheutti aineen alhainen oktaaniluku ja korkea palamislämpö. Katso Wikipediasta "drip gas"
Ei sitä varmaan kannata paljoa laittaa bensan jatkeeksi ja nykyaikaiseen dieseliin tuskin yhtään. Ja jos sitä pitää oikein ostaa tuohon tarkoitukseen, luulen että käy nopeasti kannattamattomaksi. Varsinkin jos joku keksii ilmoittaa harrastuksesi verottajalle.- Kuinkas paljon
sen oktaaniluku sitten oli? Entä paljonko oli lämpöä enenpi?
- DGC
Kuinkas paljon kirjoitti:
sen oktaaniluku sitten oli? Entä paljonko oli lämpöä enenpi?
Se lukee siinä englanninkielisen wikipedian jutussa. Oktaaniluku on 30 - 50 ja lämmöstä ei ollut mitään lukemia.
http://en.wikipedia.org/wiki/Natural-gas_condensate/
- Turha jatkaa
Mitkään raakatuotteet eivät sovi moottorien polttoaineiksi. Siksi on olemassa öljynjalostamot, joiden prosesseissa polttoaineen laatua parannetaan huomattavan paljon.
Paitsi että jonkun ison laivadieselin saattaisi saada pyörimään raakaöljyllä.- kuuulajuntta
Kuulajuntta!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448