Välilevyn pullistuma

särkee, särkee

Minulla todettiin jo pari vuotta sitten välilevyn pullistuma. Sitä on yritetty hoitaa lääkkeillä ja jumpalla. Olen käynyt fysiatrilla ja fysioterapeutilla. Nyt olen kyllästynyt kipuihin ja valvottuihin öihin.
Olen ajatellut käydä ortopedin juttusilla, jospa sieltä saisi apua. Asun pääkaupunkiseudulla. Nyt pyytäisin apua. Kertokaa minulle hyviä selkäspesialisteja. Mistä löytyy (Orton, Mehiläinen, Diacor...)? Kaipaan nimiä.

11

6512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Särkee,särkee

Eikö kellään kokemusta hyvästä, asiallisesta...ortopedistä? Pippingsköld Peter?

• ORTOPEDI PP

Otappa yhteys heti HAKANIEMEN TORIn alla olevaan kuntosali / fysioterapiaan!
      Siellä kokenut FT hoitaa em. ongelmat nykyaikaisilla hoitolaitteilla, jotka ovat
      suomalaisia huippukeksintöjä tähtäimenä saada oireet kuntoon ilman riskialtista
      leikkaushoitoa. Puutumisongelmat ovat hälyttäviä ja ensihoitona välittömästi
      vetohoitoon pääsy, ennekuin hermojen viottuminen jatkuu !

Edelliseen liittyen Suomen paras selkäortopedi Peter Pippingsköld ottaa
      vastaan FYSIOPROVITA OY ! ks. niqama.com > on nimittäin parasta hoitoa mitä
      Suomessa on tarjolla - eikä selkää välttämättä tarvitse leikata !

t: MS

• Soos

Helsinki Hospitalissa pitäisi olla aika kovan luokan asiantuntijatiimi, vilkaisepa heidän nettisivujaan.

• Särkee, särkee

Kiitos vinkistä! Tutkinpa heti noita nettisivuja.

• neurokirurgi

Jussi Antinheimo,Helsinki hospital,spesialisti näissä asioissa.

• leikattu by Pippings

Peter Pippingsköld leikkasi minut viitisen vuotta sitten.
        Olen 56 vuotias.
        Selkä oli vaivannut vaihtelevasti kymmeniä vuosia, lopulta kunnon prolapsi.
        Aivan tajuton kipu parisen viikkoa, viikko sairaalassa.
        Magneetissa löydettiin massiivinen prolapsi, leikatessa löytyi sen vieressä oleva kehittyvä vastaavanlainen. Leikkaus Hesassa 3 viikon päästä selän hajoamisesta.
        Kaikki meni loistavasti. Pyöräilin varovasti jo pari viikkoa leikkauksesta (tähystysleikkaus).
        5 vuotta mennyt ilman oireita, eli kaikki kunnossa.

• Särkee,särkee
        leikattu by Pippings kirjoitti:

Peter Pippingsköld leikkasi minut viitisen vuotta sitten.
        Olen 56 vuotias.
        Selkä oli vaivannut vaihtelevasti kymmeniä vuosia, lopulta kunnon prolapsi.
        Aivan tajuton kipu parisen viikkoa, viikko sairaalassa.
        Magneetissa löydettiin massiivinen prolapsi, leikatessa löytyi sen vieressä oleva kehittyvä vastaavanlainen. Leikkaus Hesassa 3 viikon päästä selän hajoamisesta.
        Kaikki meni loistavasti. Pyöräilin varovasti jo pari viikkoa leikkauksesta (tähystysleikkaus).
        5 vuotta mennyt ilman oireita, eli kaikki kunnossa.

Kävin Pippingsköldin vastaanotolla. Otettiin magneettikuva uudestaan. Pullistuma oli pienentynyt ihan olemattomiin. Leikkausta ei siis tarvitse ainakaan vielä harkita. Lähete fysioterapeutille, että saadaan syvät vatsalihakset ym kuntoon. Kylmää selkään usein ja liikuntaa.
        Katsotaan auttaako. Pippngsköld oli mukava ja todella asiansa osaava. Tuli jo levollisempi olo siellä käytyäni. Mitään pysyvää haitaa ei ole säryistä huolimata tullut. Pitkäjännitteisyyttä tämä vaatii. Jos ongelmia, voin soittaa Pippingsköldille ja mietitään mitä jatkossa.

• Anonyymi

Niin epäempaattinen kuin lääkäri olla voi! Halveksui tuhahdellen kollegoitaan muualla ja arvosteli heidän mielipidettään, koska oli itse eri mieltä kuin he. Tympeys ja epäempaattisuus lääkäriltä ei ainakaan minussa luo minkäänlaista luottamusta.

• Anonyymi

Olin tiistaina siltasairaalan vastaanotolla. Olen siis työkykinen. Rattaat ja Burana oheisia tykötarpeita. Terkkari ei salli muuta. Minustahan tulee vanhoilla päivillä jopa narkkari!

• Anonyymi

Antinheimo rikkoi minut kokonaan tekemällä turhalla leekkausella

• Anonyymi

ANTINHEIMO TEKI MINULLE VÄÄRÄ N LEIKKAUKSEN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä

Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod
      Maailman menoa
      335
      2041
    2. Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty

niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul
      Ikävä
      37
      1866
    3. Voi minkä rikoksen teki

Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis
      Kuhmo
      63
      1363
    4. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      2
      1176
    5. Mitä haluaisit

Sanoa minulle nyt? En ole tätä kysynytkään pitkään aikaan🤔
      Ikävä
      77
      1137
    6. Mitä olen tehnyt

Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet
      Ikävä
      83
      1081
    7. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      95
      1021
    8. Tuon sinulle jännitystä

Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.
      Ikävä
      113
      1019
    9. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      7
      889
    10. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      166
      887
    Aihe