TV7:n tekniset ongelmat

Johtuukohan kanavan tekniset ongelmat siitä, kun suosio rahoituksineen on romahtanut.

Viimeisten kuukausien aikana kuvassa on ollut pahoja häiriöitä laajoilla alueilla.

TV7 vierittää netissä ongelmat Elisan syyksi, mutta ei se siellä voi olla vika, kun kaikki muut kanavat näkyvät, kuten katsojat kertovat.
Sama häiriö on täälläkin kaapeliverkossa, vaikka yhteys ei ole elisan kautta.
On myös paikkoja joissa TV7 on mennyt maksukortin taakse.

Itseä ei nuo häiriöt haittaa kun testimielessä vaan vilkaisen kanavaa muutaman minuutin viikossa, mutta oikeasti katsoville se on aikamoinen piina kun kolmasosa kuvasta sekasin.

4

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota yhteys Elisaan

      Ei Welhon kaapalissa ainakaan ole mitään vikaa, hyvin näkyy.
      Ei kai TV7 ole mikään Elisan operaattori.

    • "Ei Welhon kaapalissa ainakaan ole mitään vikaa, ...."

      Juu, ei ne viat kaapelissa ole.

    • HYVÄTjOHTOPÄÄTÖKSET

      Elisan kaapeli-tv ja viihde -lähetyksissä mahdollisia häiriöitä
      Julkaistu marraskuu 1, 2014 | kirjoittaja Ylläpito

      Päivitys 3.11.2014 klo 14:57 - Vika korjattu

      Mistä on kyse?

      Olemme saaneet useita palautteita, joissa kuvataan videokuvan häiriöitä kuvassa TV7:n lähetyksessä. Saamiemme ilmoitusten mukaan muilla kanavilla häiriöitä ei ole ilmennyt. Tiettävästi kaikki asiaan liittyvät palautteet ovat koskeneet Elisan kaapeli-tv- tai viihdepalvelua.

      Vika on Elisan mukaan korjattu.

    • Jesse n

      Lisäksi ohjelmat ovat tekniseltäkin tasolta niin kökköjä, ettei ikinä uskoisi. Ilmeisesti rukoilukaan ei ole saanut Jumalaa heltymään ja auttamaan näitä toistaitoisia tyyppejä tekemään laadukasta ohjelmaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe