Lainat uo:ssa minulla ja miehelläni. Ei kaikki, mutta n.30tuhatta euroa kummallakin. Kaikki kulutusluottoa ja vippejä. Toivon, että saatais takuusäätiön lainat kumpikin, en vaan jaksa kuitenkaan uskoa, kun kaikki ovat "turhia" velkoja.. Miehellä vakityö, itselläni silloin tällöin töitä, muuten saan ansiosidonnaista päivärahaa. Mitä luulette, oisko mahdollisuuksia?
Vastaukset 4
- näinsevainmeneepi
Miehesi kyllä saa, mutta sinun kohdallasi tilanne voi olla huonompi. Tai riippuu siis kokonaistuloistasi. Kevytmielistä velkaantumista mutta jos saatte tiliotteet 6 kk ajalta hyvää kuntoon niin ainakin miehelläsi varmasti mahiksia! Lycka till!! ps. kannattaa itse etsiä kokoaikaista työtä niin mahkut paranevat velkajärjestelyyn!!
Säätiön ehdot: Vakituinen työ, velkaa maksettu kuukausittain maksuvaran verran (toteutuu ainakin kun on ulosotossa), velkaantuminen loppunut (puhtaat tiliotteet 6 kk ajalta) ja kokonaisvelkasaldo max 34.000e. Jos joku näistä ei toteudu niin pelkaanpä että takausta ei myönnetä. Säätiössä ei tunneta termiä kevytmielinen velkaantuminen, taitaa olla enemmän velkajärjestelyn termejä, joissa siis velkoja annetaan anteeksi.
- joopasjookos
Siis Takuusäätiö myöntää sinulle ja miehellesi yhteensä sen 34 00... jos myöntää.
Tai pikemminkin lyhykäisyydessään näin. Mies saa (ehkä) takauksen, nainen ei tule saamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132396Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371433Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha640986- 106983
- 71962
- 97868
- 48865
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686