Eli olen jo 19v mies eikä elämässäni ole ollut kuin pari säätöä, pari kiinnostunutta naista joille en lämmennyt ja yksi tuntematon nainen jonka kanssa nuolin kännissä. En ole siis koskaan seurustellut, tai harrastanut seksiä. Viimeisinkin säätö päättyi kuukausi sitten huomattuani hänen vehtaavan muidenkin miesten kanssa. Nyt on sellainen olo että ei tästä taida tulla mitään. Haluaisin kovasti naisen rakkautta ja läheisyyttä, mutta taisin pilata mahdollisuuteni istuen koko nuoruuteni kotona. Nyt vanhempana sitä katuu kun ei silloin 15v näyttänyt naamaansa missään ja nyt on piirit liian pienet että löytäisi ketään. Vituttaa oikein katsoa facebookista miten toisilla vaihtuu kumppani parin kuukauden välein. He vain poimivat naisensa kuin puusta.
Vastaukset 2
- jojojoojojojoj
Sama tarina täällä. Vaikea baaristakaan saada naisia kun ei ole plejakokemusta. Ulkonäköä kyllä on mutta friendzonelle jäädään naisten kanssa. Kaitpa se on maksullisella käytävä viron puolella jos sama homma jatkuu pidempään.
- 4+5
19v on vielä tosi nuori, itse hukkasin hitosti aikaa kun pelasin pelejä kotona varmaan johonkin 25v asti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91787Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja119558Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483