Sportti baareja

fudiksen ystävä

Kertokaa Hua Hinin sportti baarit missä näkee Englannin Valioliigan pelit livenä?

10

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chippi

Mai tai

• fudiksen ystävä

Toi nyt ei kerro mitään siis valioliigaa ei Muang thaita.

• Aloittaja on odottanut vastausta kysymykseensä jo kaksi päivää.
      Onkin todennäköistä ettei Huihanissa ole noin tasokasta baaria missään.

Baarit ovat täynnä kauhian näköisiä ja ilkeitä lumppuja. Muutama kulahtanut ladyboy siellä täällä vaanimassa että voisi ryöstää viattoman turistin.

Baaritiskillä juotetaan vodkana paikallista pontikkaa vedellä jatkettuna.
      Silmätippoja tiputetaan viskiin.

Ei siis ihme että kaikki turistiressut keskustassa hoipertelevat päin seiniä, kuseskelevat keskellä katua ja oksentelevat ostoskassiinsa.

Kamalaa ja iljettävää on meno sitten siellä Hui Huissa.

• Fudiksen ystävä

Pattayalla niitä sportti baareja taitaa olla?

• sportmen likes
        Fudiksen ystävä kirjoitti:

Pattayalla niitä sportti baareja taitaa olla?

Pattaya on sporttibaareja varmaan yli 50. Jossa urheilua jokaiseen makuun pesäpalloa ei onneksi näe.

• Ögen

Mai tai baari aivan hilttonin kupeessa tai King baari soi bintabahtilla

• siis sinne

OK Mai Tai siis peli paikoilla.

• pallopää

Jee, Pattiksella on n. 3000 baaria. Kaikki toinen toistaan hienompia. Kohteliasta sekä sivistynyttä henkilökuntaa. Kaikissa on 100 ":n tv joista tulee ympäri vuorokauden jalkapalloa.

Älä mee Hihhuihin.

• goallllk

Siis onko niitä sportti baareja Hua Hinissä? Kyllä veetuttaa jos valioliigaa ei näe tammikuussa.

• Montri!

Montri (Montree) on sporttibaareista meidän suosikki. Sijaitsee suurinpiirtein Hiltonin pihan vieressä, eli vilkkaan iltaelämän sydämessä.

Useita screenejä, joilta voi seurata kansainvälisiä urheilulajeja, joka ilta näytti olevan myös englannin liigaa, en tiedä olivatko live-lähetyksiä. Nettisivuista päätellen siellä voi kysyä eri iltojen lähetyksistä ravintolan henkilökunnalta. Biljardipöytä löytyy myös.

Rento meininki, tosi mukava palvelu. Veikkaan, että omistajista ainakin yksi on ruotsalainen. Loistava ruoka, esim. riisillä täytetty ananas tosi hyvää. Kunnon drinkkejä ja kylmiä oluita! Kerran tilasin kalaa, ja sanoin paljon kalaa, koska oli kova nälkä - toivat kalafileitä varmaankin kilon verran, hinta oli sama kuin normaalin annoksen!

Kerran he kirjoittivat thai-kielellä joulukortteihini tervehdykset Suomeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      294
      2983
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1784
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe