kenelläkään kuumia vinkkejä? Onko tilaa yllätyksille?
Vinkkejä lauantain vakioon?
5
1582
Vastaukset
- pen
itse laitan 7 ja 8 kohteeseen vain 1.
burnley on kova kotijoukkue.ja preston on ehkä koko viikon varmin kotivoittaja.
sitten niitä yllätyksiä.
kohe 11 kannattaa kokeilla x2 kuten myös
kohe 12. x2.wiganille tulee tappio varmasti tällä kaudella ja yleensä se tulee jotain heikkoajoukkuettä vastaan kotona.- Veikkaaja
Kiitos vinkeistä. Katsotaan miten käy..
- vakio veikkaaja
Veikkaaja kirjoitti:
Kiitos vinkeistä. Katsotaan miten käy..
laita myös kohteeseen 1 chelsean voiton tueksi risti,everton tuntuu menevän kohtalaisen kovaa..sekä liverpoolin voiton lisäksi myös risti..liverpoolin maalitykki cisse sivussa...eikä birmingham ole niitä vähiten yllätyksemättömämpiä joukkueita!!
- stadilainen
vakio veikkaaja kirjoitti:
laita myös kohteeseen 1 chelsean voiton tueksi risti,everton tuntuu menevän kohtalaisen kovaa..sekä liverpoolin voiton lisäksi myös risti..liverpoolin maalitykki cisse sivussa...eikä birmingham ole niitä vähiten yllätyksemättömämpiä joukkueita!!
vakiovoittajan voin sanoa, että täällä en minkäänlaisia vihjeitä kertoisi vaan laittaisin kupongin itse sisään ja ottaisin voitot omaan taskuuni.
- Puujalka
Ei hyvälle näytä vihjeet puoliajalla.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657