Hirviökannabiksesta ELINIKÄISET HALLUSINAATIOT!

Murhaajakannabis

23

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä valehtele

      Tuolla ei ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa, joten lopeta se valehtelu. Kyseessä on synteettisesti valmistettu kemikaali, joka on sekoitettu yrttirouheeseen (sisältää laillisia ja vaarattomia yrttejä).

      • hhrjhj

        Kemikaali vedetään nyt tekosyyksi kannabis kieltoon. Coloradon malli niin tuota kemikaali ongelmaa ei tule.


      • suomalainen mies
        hhrjhj kirjoitti:

        Kemikaali vedetään nyt tekosyyksi kannabis kieltoon. Coloradon malli niin tuota kemikaali ongelmaa ei tule.

        Mitään ongelmaa ei tule jos otetaan Thaimaan malli, eli julkinen hirttorangaistus oikeuden päätöksellä huumerikoksista. Thaimaassa on hyvin vähän huumerikollisuutta, kovat lait toimii.


      • Suhteessa.
        suomalainen mies kirjoitti:

        Mitään ongelmaa ei tule jos otetaan Thaimaan malli, eli julkinen hirttorangaistus oikeuden päätöksellä huumerikoksista. Thaimaassa on hyvin vähän huumerikollisuutta, kovat lait toimii.

        Rangaistuksen raskauden pitää olla suhteessa tehtyyn tekoon; pienestä teosta vaatimaton rangaistus, isommasta kovempi. Pilvipiipullisen polttaminen ei Thaimaassakaan saisi johtaa hirttämiseen, huumeiden myyminen kilotolkulla on sitten eri asia.


      • Robert McKeancy
        suomalainen mies kirjoitti:

        Mitään ongelmaa ei tule jos otetaan Thaimaan malli, eli julkinen hirttorangaistus oikeuden päätöksellä huumerikoksista. Thaimaassa on hyvin vähän huumerikollisuutta, kovat lait toimii.

        Thaimaan naapuri valtiossa Malesiassa on todellakin paikallisen Singaporen Poliisi Pormestarin toimesta säädetty jopa hirttotuomioita Cannabiksen salakuljetuksesta. Niin tämäkin valtio Laki on laadittu ainoastaan miellyttämään Yhdysvaltain vaatimustasoa Cannabiksen käytön kriminalisoimiseksi Kauko-idässä. Niin uskotteko että asiasta vastuussa olevat virkamies tahot tulevat joutumaan vakavalla tavalla vastuuseen aivan perusteettomasta ja väärästä Lain käytöstä. Sillä kyseessähän on todellakin ent. Presidentti Nixonin ajalta peräisin oleva asetettu täysin perusteeton Laki asetus, joka johtui tuohon aikaan Vietnamin sotaa vastustavien nuoriso kapinallisten ja mielenosoittajien erilaisesta kansalais asenteesta, joka oli tuolloin varsin äänekäs ja häiritsevä tekijä Kongressin edustajan Presidentti Richard Nixonin yllä pitämän virallisen linjauksen vastaisesta ajattelusta Vietnamin sodan lopettamiseksi. Niin nyt voidaan mielestäni vihdoinkin jo esittää aidosti kysymys, että kumpikohan osapuoli oli tuolloin kuitenkin terveemmällä ajattelulla asialla.


      • Robert McKeancy
        hhrjhj kirjoitti:

        Kemikaali vedetään nyt tekosyyksi kannabis kieltoon. Coloradon malli niin tuota kemikaali ongelmaa ei tule.

        Kuten voitte todeta avauskirjoituksen yhteydessä esitetystä Lääkärin lausunnosta että synteettisesti valmistettu keinohuume Spice on monin verroin vahvempaa kuin luontaisesti kasvatettu Marihuana, joka tunnustetaan Lääkärien taholla jo sentään hyödylliseksi herbaaliseksi lääkinnäksi.

        Voin kertoa että kun pätevä Laborantti selvittää esim. Cannabiksen molekyyli rakenteen, ja lähtee synteettisesti jatkamaan molekyyli rakenteen mukaista kaavaa, niin silloin saadaan aikaan moninkertaisia vahvuus luokituksia aikaan, jotka sitten joidenkin kohdalla todella laukaisevat psykoosin.

        Kykenen antamaan Auringosta Jeesukselta Kristukselta lausunnon, jonka mukaan maailma tulee vielä kokonaisuudessaan hyväksymään luontaisen Marihuanan lääkinnällisen ja viihde käytön. Ja tämä synteettisesti valmistettu Cannabis molekyyli rakenne verkko on sitten tiedoituksen kautta saatettava kaikkien kansalaisten tiedoksi että kemialliset muuntohuumeet on tiedostettava joidenkin kohdalla vaaralliseksi. Mutta asiasta on todellakin tiedoitettava juuri avauskirjoituksen yhteydessä olevan Lääkärin lausunnon mukaisesti.


      • tavan duunari
        Robert McKeancy kirjoitti:

        Kuten voitte todeta avauskirjoituksen yhteydessä esitetystä Lääkärin lausunnosta että synteettisesti valmistettu keinohuume Spice on monin verroin vahvempaa kuin luontaisesti kasvatettu Marihuana, joka tunnustetaan Lääkärien taholla jo sentään hyödylliseksi herbaaliseksi lääkinnäksi.

        Voin kertoa että kun pätevä Laborantti selvittää esim. Cannabiksen molekyyli rakenteen, ja lähtee synteettisesti jatkamaan molekyyli rakenteen mukaista kaavaa, niin silloin saadaan aikaan moninkertaisia vahvuus luokituksia aikaan, jotka sitten joidenkin kohdalla todella laukaisevat psykoosin.

        Kykenen antamaan Auringosta Jeesukselta Kristukselta lausunnon, jonka mukaan maailma tulee vielä kokonaisuudessaan hyväksymään luontaisen Marihuanan lääkinnällisen ja viihde käytön. Ja tämä synteettisesti valmistettu Cannabis molekyyli rakenne verkko on sitten tiedoituksen kautta saatettava kaikkien kansalaisten tiedoksi että kemialliset muuntohuumeet on tiedostettava joidenkin kohdalla vaaralliseksi. Mutta asiasta on todellakin tiedoitettava juuri avauskirjoituksen yhteydessä olevan Lääkärin lausunnon mukaisesti.

        Tiedätkö mitä Jesse sanoi ennen kuolemaansa ristillä riipumassa ? Jesse tokaisi vähän ylimielisesti: Tehkää jätkät perässä. Hihihi.


    • so what

      Kusipäille se, mitä kusipäille kuuluu, elämä on valintoja.

    • zxcss

      Kannabis ei tee kenellekään pahaa. Valitettavasti ei edes kusipäille.tta

    • Roskaväkeä

      Kaikki narkit kuuluisi teloittaa.

    • Turhaa selittää

      Kannabishörhöt puolustaa riippuvaisuuksissaan huumettaan, vaikka siihen olisi sekoitettu ulostetta. Niitä harhojaan ne ei enää edes huomaa, kun ovat niin sekaisin.

    • Kemikaalinen huume

      Luitko edes jutun idiootti hihhuli? Uutinen ei liity MILLÄÄN tavalla kannabikseen.

    • hyi hyi

      Vai että pitäisi laillistaa tuollainen myrkky, ei ikinä. Linnaan vaan ja tukka pois kaikilta huumemiehiltä.

      • hgfd

        Ei tuota kemikaalia vaan luomukannabis. Aivan eri asia.


    • Tännekin kirjoittaa selkeästi täysin seonneita kannabiksen puolustajia jotka eivät takuulla ole työelämässä, vaan kuluttavat maksamiasi verorahoja sairaseläkkeellä. Heille maksetuilla rahoilla olisi parempaakin käyttöä, koska kaikesta joudutaan leikkaamaan.

    • Nisti-inho

      Huume kuin huume. Sitä se on kuitenkin kannabiskin. Vaikka raukkariippuvaiset puolustelee. Kaikki nistit puolustaa aineita joista ovat riippuvaisia. Verorahoja ja yhteiskunnan resursseja hukataan tälläisten elämänsä romuttaneiden hyysäämiseen ihan turhaan. Ei heillä ole aikomustakaan päästä eroon pas-kasta johon ovat kerran nilkkojaan myöten astuneet. Toivottomia luusereita.

      • ytresf

        Huume kuin huume eikä laillinen ole muita parempi, ei edes vähiten haitallinen.


    • Jyväjemmari

      Mistä tuon hamppulajikkeen siemeniä saa. Voi olla melkoinen rahakasvi.

      • Tilaa vain, niin valtio saa sakkotuloja. Googlettamalla noita löytyy pilvin pimein.


      • nhsrh

        Mistä lähtien synteettinen on ollut kasvi?


    • onko tämäkin

      jumalan vika, on.

    • jumala yrittäää

      houkutella meitä kasvattamalla kukkaa planeetan pinnalla, mutta pitäkäämme päämme kylmänä ja kannabis kuumana jotta voimme palvella jumalaa, jeesus siunakkoon.

    • Thaimaan asukas

      Thaimaassa on kovat huume lait.Mutta maaseuulla kasvaa maria tosi paljon ja sitä ei pidetä edes rikoksena.Monet käyttävät sitä mausteena kana ruoan valmistuksessa.
      Ainoastaan turisteille myyminen on rikollinen teko.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe