En tiedä näetkö tätä koskaan.
Tein virheen. Ison virheen kun lähdin luotasi.
Nyt olen kahlittuna avioliittoon, johon menin vain paetakseni tunteitani sinuun. Tyhmä minä. En usko, että kuulen sinusta enää. Sinulla on uusi elämä kai.. en minä tiedä. Ei olla oltu yhteydessä toisiimme. Viimeisen kerran kun olimme, olit onnellinen toisen kanssa. En ole nähnyt sinua edes vilahdukselta. Enkä tiedä, oletko sinäkään minua? Ehkä tämä on kuitenkin turhaa, en usko että näet tätä taikka ymmärrät tämän olevan sinulle.
Jos näet tämän, vastaa. Kerro missä tavattiin eka kerran kaksin ja mitä teimme?
Terkuin Mölli
Kaipaan sua Torvi Komistus!
Mölli
2
185
Vastaukset
- annajoolla
Met panimma katajapuskassa. Olit muuten tosi huono suikkareissa. Siksi sinut lemppasinkin.
- Mölli
*huutonaurua* ei sitten lähellekään osunut kohdalleen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769062Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per603343- 422728
- 272241
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto382207Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151773- 681715
- 181649