Miten rotan häntä rasvataan, millä ja miten usein? Käykö bebanthen tai mini derm? Olen saamassa juuri rotta tyttöjä ja apua olisi tarve
Hännän rasvaus
3
102
Vastaukset
- surhym
Kaikki hajusteettomat ja väriaineettomat rasvat käy hyvin. Itse oon tykästynyt helosaniin. Rasvaa sit kun tuntuu kuivalta häntä, tai ainakin sitten kun ootte käynyt häntä pesulla tai suihkussa. Kerran kuukaudessa on ihan hyvä, talvella ehkä vähä useimmin. Itse käytän harhautus taktiikkaa, eli kun kaverit tulee ulkoileen niin rasvaan kaikkien hännät samaan aikaan niin eivät keskity oman häntänsä pesuun vaan on kiireitä haistella muiden häntiä;-)
- Rottarat
Ok. Saan rotat viikkoa myöhemmin, sillä olen ensiviikolla pari päivää poissa enkä halua pieniä heti hoition laittaa, vaan tutustua rauhassa rottasiin.
- itselläni 2♥
Melkeimpä kaikki hajustettomat ja kosteuttavat ratsvat/öljyt käyvät :) Ja juu, tuo väriaineitonkin on hyvä lisä! Onne tulokkaista, itselläni on kaksi tyttö rottaa, ihania ovat! ♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047175- 1632170
- 1131758
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651393Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571196Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591003