täällähaän on tosi tylsät ohjelmat, muutama
turhamainen keskustelu !
Tylsää
9
662
Vastaukset
- kurkki
Nuorempie osastoissa papempia juttuja.
- exR
niitä meillekin?
- topias II
exR kirjoitti:
niitä meillekin?
Niin, mitä eroa olikaan insinöörillä ja wc-paperilla?
-----
WC-paperi on kaksinkertainen! :) - exR
topias II kirjoitti:
-----
WC-paperi on kaksinkertainen! :)myös vessapaperia yksinkertaisena
- iloinen
exR kirjoitti:
myös vessapaperia yksinkertaisena
Se on varmasti saksalaista, ne on niin nuukia.
- Rituli
iloinen kirjoitti:
Se on varmasti saksalaista, ne on niin nuukia.
että onko nää wessapaperijutut niitä
hauskoja juttuja.
Olen minä saanut joskus nuoruudesani
kirjeen w-paperille skrivattuna.
Oli muuten hauska kirje. Rituli kirjoitti:
että onko nää wessapaperijutut niitä
hauskoja juttuja.
Olen minä saanut joskus nuoruudesani
kirjeen w-paperille skrivattuna.
Oli muuten hauska kirje.Harrastin amerikankirjeitten kirjoittelua 50-luvun lopulla.
Usein tanssireissujen jälkeen hotellissa (josta toisaalla olen kirjoitellut) kirjoitin siskolleni muutaman metrin pituisen kirjeen.
Siihen aikaan oli wc-paperi silkkipaperia, taiteltu haitariksi sovivan kokoisiksi arkeiksi. Sellaista paperia olen nähnyt vielä joissakin hotelleissa Englannissa.
Tiedän että "amerikankirjeeni" olivat odotettuja!topias II kirjoitti:
-----
WC-paperi on kaksinkertainen! :)käytettiin Tamminiemessä runsaasti Edetin kaksinkertaista wc-paperia sen takia että Venäjä halusi kaikesta kopiot...
- viljami
Kun näiden keskustelujen syvyyttä ei tajua, niin turhamaisiltahan ne voivat tuntua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663092Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91821- 1111704
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123987
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84829