täällähaän on tosi tylsät ohjelmat, muutama
turhamainen keskustelu !
Tylsää
9
673
Vastaukset
- kurkki
Nuorempie osastoissa papempia juttuja.
- exR
niitä meillekin?
- topias II
exR kirjoitti:
niitä meillekin?
Niin, mitä eroa olikaan insinöörillä ja wc-paperilla?
-----
WC-paperi on kaksinkertainen! :) - exR
topias II kirjoitti:
-----
WC-paperi on kaksinkertainen! :)myös vessapaperia yksinkertaisena
- iloinen
exR kirjoitti:
myös vessapaperia yksinkertaisena
Se on varmasti saksalaista, ne on niin nuukia.
- Rituli
iloinen kirjoitti:
Se on varmasti saksalaista, ne on niin nuukia.
että onko nää wessapaperijutut niitä
hauskoja juttuja.
Olen minä saanut joskus nuoruudesani
kirjeen w-paperille skrivattuna.
Oli muuten hauska kirje. Rituli kirjoitti:
että onko nää wessapaperijutut niitä
hauskoja juttuja.
Olen minä saanut joskus nuoruudesani
kirjeen w-paperille skrivattuna.
Oli muuten hauska kirje.Harrastin amerikankirjeitten kirjoittelua 50-luvun lopulla.
Usein tanssireissujen jälkeen hotellissa (josta toisaalla olen kirjoitellut) kirjoitin siskolleni muutaman metrin pituisen kirjeen.
Siihen aikaan oli wc-paperi silkkipaperia, taiteltu haitariksi sovivan kokoisiksi arkeiksi. Sellaista paperia olen nähnyt vielä joissakin hotelleissa Englannissa.
Tiedän että "amerikankirjeeni" olivat odotettuja!topias II kirjoitti:
-----
WC-paperi on kaksinkertainen! :)käytettiin Tamminiemessä runsaasti Edetin kaksinkertaista wc-paperia sen takia että Venäjä halusi kaikesta kopiot...
- viljami
Kun näiden keskustelujen syvyyttä ei tajua, niin turhamaisiltahan ne voivat tuntua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1475504Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1363598"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1263339Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m363213Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi432714Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.512304- 242230
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2292176prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!
Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".111914Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk931816