Olen lueskellut ulkomaalaisia foorumeita ja huomannut että jotkut käyttävät Rogainea myös parran kasvamisen edistämiseen.
Minulla kasvaa partaa lähinnä leukaan, viiksistä saa myös muhkeat. Poskissa kasvu on läikikästä ja harvaa. Tiedän että parrankasvu riippuu lähinnä geeneistä, mutta onko kukaan saanut parran kasvamaan tuuheammin minoksidiilin avulla?
Rogainea partaan?
2
1945
Vastaukset
- frees
testoa reiteen ennemminkin
- Toimiitodellakin213
Olen 27 vuotias, jolla todella heikko parran/viiksien kasvu, mutta tukka lähtee vauhdilla päästä. Tilasin Ebaysta 6kk minoxidil paketin, ja sitä oli tarkoitus käyttää päänahkaan, mutta päätin kuitenkin jättää käyttämättä sillä se tekee hiuksista todella rasvaisen näköiset. Sitten satuin törmäämään foorumikeskusteluun jossa kyseistä litkua oli käytetty parran kasvattamiseen. Päätin kokeilla, ja kaksi viikkoa sitten aloitettu "hoito" on jo nyt nostanut uusia karvoja naamaan.
Ainut huono puoli on että liuos sisältää alkoholia joka kuivattaa naamaa voimakkaasti, siksi on pakko käyttää kosteusvoiteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882513- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww831391EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje121206- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102791Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe34785- 54783
- 30706