Olen lueskellut ulkomaalaisia foorumeita ja huomannut että jotkut käyttävät Rogainea myös parran kasvamisen edistämiseen.
Minulla kasvaa partaa lähinnä leukaan, viiksistä saa myös muhkeat. Poskissa kasvu on läikikästä ja harvaa. Tiedän että parrankasvu riippuu lähinnä geeneistä, mutta onko kukaan saanut parran kasvamaan tuuheammin minoksidiilin avulla?
Rogainea partaan?
2
1691
Vastaukset
- frees
testoa reiteen ennemminkin
- Toimiitodellakin213
Olen 27 vuotias, jolla todella heikko parran/viiksien kasvu, mutta tukka lähtee vauhdilla päästä. Tilasin Ebaysta 6kk minoxidil paketin, ja sitä oli tarkoitus käyttää päänahkaan, mutta päätin kuitenkin jättää käyttämättä sillä se tekee hiuksista todella rasvaisen näköiset. Sitten satuin törmäämään foorumikeskusteluun jossa kyseistä litkua oli käytetty parran kasvattamiseen. Päätin kokeilla, ja kaksi viikkoa sitten aloitettu "hoito" on jo nyt nostanut uusia karvoja naamaan.
Ainut huono puoli on että liuos sisältää alkoholia joka kuivattaa naamaa voimakkaasti, siksi on pakko käyttää kosteusvoiteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1169708- 949272
- 207875
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä257199Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776264Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585408Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?84628En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234375- 384283
- 394213