Olen lueskellut ulkomaalaisia foorumeita ja huomannut että jotkut käyttävät Rogainea myös parran kasvamisen edistämiseen.
Minulla kasvaa partaa lähinnä leukaan, viiksistä saa myös muhkeat. Poskissa kasvu on läikikästä ja harvaa. Tiedän että parrankasvu riippuu lähinnä geeneistä, mutta onko kukaan saanut parran kasvamaan tuuheammin minoksidiilin avulla?
Rogainea partaan?
2
1540
Vastaukset
- frees
testoa reiteen ennemminkin
- Toimiitodellakin213
Olen 27 vuotias, jolla todella heikko parran/viiksien kasvu, mutta tukka lähtee vauhdilla päästä. Tilasin Ebaysta 6kk minoxidil paketin, ja sitä oli tarkoitus käyttää päänahkaan, mutta päätin kuitenkin jättää käyttämättä sillä se tekee hiuksista todella rasvaisen näköiset. Sitten satuin törmäämään foorumikeskusteluun jossa kyseistä litkua oli käytetty parran kasvattamiseen. Päätin kokeilla, ja kaksi viikkoa sitten aloitettu "hoito" on jo nyt nostanut uusia karvoja naamaan.
Ainut huono puoli on että liuos sisältää alkoholia joka kuivattaa naamaa voimakkaasti, siksi on pakko käyttää kosteusvoiteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173569
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit232671En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322135- 881955
- 191936
- 261612
- 321482
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361467Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91404Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111354