Vain valkoihinen on ihminen

White is right

Jokaisen ei valkoihoisen syntymä on rikos ihmiskuntaa vastaan.
Veljet ja sisaret älkää koskaan sekaantuko ei valkoihoiseen ali-ihmiseen edes humalassa.

26

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ­­¢
      • ööööööööööö

        Ehkä oikein hc-rasistilla on kakkakin valkoista, Näin voisin sen kuvitellla olevan.


      • ­­¢
        ööööööööööö kirjoitti:

        Ehkä oikein hc-rasistilla on kakkakin valkoista, Näin voisin sen kuvitellla olevan.

        pas­­ka on valkoista, jos syö suuria määriä valkoista leipää.


      • asdfsdf

        Paska on ruskeaa, syystä.

        Jumalan tapa erottaa puhtaus paskasta.


      • mitä siitä?

        Hienoa jos kuuluu, mikäs sen parempaa kuin valkoihoinen aktivoitunut valkoisten oikeuksien edistäjä.


    • white future

      Totta, samasta alkukodista lähdemme kaikki, mutta me valkoihoiset nousimme ylitse muiden. Voidaan hyvällä omallatunnolla unohtaa ali-ihmiset ja keskittyä luomaan parempaa maailmaa, jossa tiede, kulttuuri, taide ja äly kukoistavat.

    • Pettikö läppärin alkolukko?

    • isooo vaalee

      kyllä, näin on aina ollut ja tulee olemaan.

    • Vastarintaliike

      Tule mukaan ja kutsu ystäväsikin myös!

      http://www.patriootti.com/vastarintaliike/

    • realistiiiiiiiiiiiii

      rasimia ei ole olemassakaan...ainoastaan realismia!!!!
      rasismi sanakirjassa korvattava realisti sanalla heti!!!!!!!!!!!!

    • Kuinka erotat "valkoisen" muista? Ihan vitivalkoisiahan tuskin edes lienee? Tarvitaanko värikarttaa?

      • asdfasdf

        suvakeilla ainakin pitäisi olla jokin kartta kun eivät ymmärrä Suomalaisen ja Suomen kansalaisen eroa.


      • -mutta

        Miten erotat loisivan sontaläjän neegeristä?
        Et mitenkään.


      • höps

        Jaa-a, kuinkahan se tapahtuu?
        Mitenkähän lie ne saavat valkoisuuden dna-näytteestä selville?

        Värikartallako?


      • Mika k

        jopa värisokea erottaa tumman ja vaalean eri sävyt.


      • 6rti6i65i56i8

        Mielenkiintoinen ajatus ja varsinkin siitä näkökulmasta, että erään näkökannan mukaan vain valkoiset voivat olla rasisteja.
        Nyt kun tuot tuon oman juttusi tähän mukaan, niin mehän tosiaan joudumme määrittelemään millä valkoisuuden asteella jokin ilmiö on rasismia ja millä ei.

        Meissähän on itsessämme tunnetusti noin neljännes aasialaista alkuperää, joten ilmeisesti ainutkaan kantasuomalainen ei voi olla rasisti?

        Vai mitä asiasta ajattelet????


      • asdfasdf

        verensiirrolla


    • Valkoinen nainen

      Hihii, Moverilta jälleen oiva aivopieru!

      Kyllä minä ainakin roikkuhuulimulkosilmät Afrikan sarvesta erotan suomiskineistä hyvinkin selvästi.

      • trueG79

        ''Vain valkoihoinen on ihminen'' Kuinka monen kiven alla jotkut elävät? Nyt ei olla natsi-Saksassa vaan nykyajassa ja hyvä niin. Vielä kun kaikki sen vielä tajuaisi. Tämä ihmiskunta tarvitsee 2Pacin takaisin, ei Hitleriä.


      • Mamutus seis heti!
        trueG79 kirjoitti:

        ''Vain valkoihoinen on ihminen'' Kuinka monen kiven alla jotkut elävät? Nyt ei olla natsi-Saksassa vaan nykyajassa ja hyvä niin. Vielä kun kaikki sen vielä tajuaisi. Tämä ihmiskunta tarvitsee 2Pacin takaisin, ei Hitleriä.

        "Maahanmuuttajat" elävät jossain 1500 luvulla hullutuksineen. Nämä Suomeenkin tunkevat ali-ihmiset pitää passittaa kotimaihinsa sillä ei ole meidän valkoihoisen velvollisuuus näitä kaheleita elättää ja paapoa, oma syynsä jos eivät pysty elämään ihmisiksi ja töitä tekemään.

        Nämä Suomeenkin väkisin tunkevat "maahanmuuttajat" ovat rikollisia, loisia ja terroristeja jotka änkeävät tänne elelemään Suomalaisten sosiaaliturvalla, rikoksia ja petoksia tekemään.

        Johan tämä on nähty kaikissa Euroopan maissa mihin näitä hulluja sekopäitä ns, "maahanmuuttajia" on erehdytty ottamaan, ei pitäisi olla yhdellekään täysijärkiselle Suomalaiselle enää mikään yllätys tai uusi asia.


      • asdfasdf
        trueG79 kirjoitti:

        ''Vain valkoihoinen on ihminen'' Kuinka monen kiven alla jotkut elävät? Nyt ei olla natsi-Saksassa vaan nykyajassa ja hyvä niin. Vielä kun kaikki sen vielä tajuaisi. Tämä ihmiskunta tarvitsee 2Pacin takaisin, ei Hitleriä.

        miksi muualta tulleilla pitäisi olla oikeus Suomalaisten maksamiin veroihin,tehkööt omassa maassaan samanlaisen systeemin.


      • ???????????????
        trueG79 kirjoitti:

        ''Vain valkoihoinen on ihminen'' Kuinka monen kiven alla jotkut elävät? Nyt ei olla natsi-Saksassa vaan nykyajassa ja hyvä niin. Vielä kun kaikki sen vielä tajuaisi. Tämä ihmiskunta tarvitsee 2Pacin takaisin, ei Hitleriä.

        Miksi neegerit pitäisi liittää Ihmisiin?
        Kaikille parempi, kun pysyttelette apinalaumoissanne.


      • Arjalainen apina
        ??????????????? kirjoitti:

        Miksi neegerit pitäisi liittää Ihmisiin?
        Kaikille parempi, kun pysyttelette apinalaumoissanne.

        "Miksi neegerit pitäisi liittää Ihmisiin?
        Kaikille parempi, kun pysyttelette apinalaumoissanne."

        Apinat kiihottavat? Taas?


    • 20+9

      On suunnaton vääryys sekoittaa valkoinen ja tumma ihminen. Eräs tuttavani vietti lapsuutensa jenkeissä. Hän kertoi että kaikkein vaikeinta oli niillä ns. puoliverisillä selviytyä missään. Valkoist eivä ottaneet porukoihinsa eikä mustat.
      Miksi joku haluaa omalle lapselleen tehdä tuollaisen karhunpalveluksen?

    • Meirän kylä!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe