Vituttaa kaikki ne ihmiset, jotka menevät täällä toisten avatumisiin vittuilemaan ja herjaamaan näitä avautumisia ja avautujia. Ettekö te sen haukkumisen ja paskan heittämisen sijasta voisi yrittää lohduttaa toista tai antaa neuvoja? Vai oletteko te joitain tunteettomia sosiopaatteja, jotka eivät kykene tuntemaan empatiaa ja sympatiaa muita ihmisiä kohtaan? Miltä teiltä tuntuisi, jos teidän avautumisiinne tultaisin vittuilemaan ja kaatamaan lisää paskaa teidän niskaanne? Vai saatteko te toisten mollaamisesta jotain sairasta mielihyvää ja kiksejä? Onko eräästä henkilöstä kiva, jos joku jäljittelisi hänen IP-osoitettaan ja kotipaikkansa, sekä joku raiskaisisi häntä sen takia, koska hän ei osaa kunnioittaa puuttumalla ihmisten viestejä siitä Viha-palstan kirjastojupakasta? Jos hän tai kukaan ei osaa kirjoittaa mitään hyvää, on parempi olla vastaamatta! Tai he voisivat vastata asiallisemmin ilman voimasanoja!
Hävyttömyyden
huippu!
3
247
Vastaukset
- Olet niin oikeassa
Miten hirveitä ihmiset ovat nykyään toisilleen, miten hirveän pahasti ja rumasti sanotaan ja koko ajan keksitään miten vielä ilkeämmin voisi sanoa.
Ihminen on raaka ja julma eläin. - samaa miettinyt
paljon. miksi
- haukkuja ja paskaa
tuli häneltäkin, käsittämätön määrä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1154274Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302339Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj612134Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361554Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111303- 371295
Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk71099Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o241057Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.471045Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit78993