Olen haaveillut miltä voisi tuntua joutua sidotuksi esim. tuoliin kiinni nahka-asussa. Onko lukija joukossa henkiöä, joka tykkää sitomisleikeistä? Voisin kuvitella miten siinä yrittää päästä irti. Nauttisit näkemästä ja laittaisit lisää narua. Lopuksi suu tukittuna, avuttoma, nahka-asussa, pyydän irti pääsyä.
sidottuna tuoliin
15
3547
Vastaukset
- Bondage men
Kysyt nimenomaan henkilöä, taidat itse olla mies? Minä olen keski-ikäinen bi-mies ja olen haaveillut samasta asiasta. Kenties voitaisiin auttaa "hieman" toisiamme, sidottuna oleminen kiihottaa. Missäpäin asut? Onko paikkaa missä voitaisiin toteuttaa sessioita. Tilasin juuri muuten nahkakorsetin ja pitkät käsineet netistä.. Köysiä ja pallosuukapula löytyy, sekä ruoska tarvittaessa. Ottelehan yhteyttä!
- Torvi olet!
Jos sinulla on suu tukittuna, et kyllä silloin pyydä yhtään mitään!
Taidat olla ihan pihalla!- Anonyymi
Nii
- Bondage men
Voihan sitä yrittää pyytää jotain, kun on pallosuukapula suussa...Kädet selän takana ja jalatkin tiukasti yhdessä. Ja köyttä käytetty tarpeellinen määrä! Se olisi kiva kokea vaikka molemmissa rooleissa, turvallisesti ja luottamuksella!
- R - R
Tuoliin sidottu on "käyttökelvoton". Enkä hirveän paljon piittaisi nahkastakaan mutta ei se olisi ylivoimainen este.
Tykkään alistaa ja asteettain sitoa miestäni aina likimain liikkumattomaksi asti.
Makuulla olevaa on helppo komentaa raipalla. Istuva olisi hankalampi tapaus.
Kaltaisesi haaveilija pitäisi todella köyttää avuttomaksi, härnätä, kiihoittaa ja pitää epävarmuuden tilassa tulevasta.
Pitää köysissä ennalta suunnittelemattoman ajan ja raipalla vauhdittaen pakottaa alisteisuutta osoittaviin toimintoihin.
Kovimman raippomisen ajaksi pallo suuhun ettei ölinöistä saiai selvää.
Oma mieheni on täysin ennakoitavissa joten paras jännite on kadonnut mutta en valita.Et nyt mainitse sukupuoltasi R-R, mutta mikäli satut olemaan nainen ja vaihtelun tarpeessa, niin ehkä voin auttaa. Hieman vielä kokematon näissä leikeissä ja siksi varmasti hieman hankala koulutettavakin, köysien on hyvä olla pitävästi sidotut sillä uskon että kohtalaisen paljon kipua ja nöyryytystä kestän ennen antautumista. Mutta jos hieman hankalampi tapaus ei pelota, niin ota ihmeessä yhteyttä vaikka tuohon nimimerkkini sähköpostiin :)
- Bondage man
No kyllä tuokin kelpaisi, R-R ! Harmi vaan, että partneri puuttuu, etenkin kun noissa leikeissä täytyy olla tavallista enemmänkin luottamusta. Olen ollut toki joskus sängyssä kädet ja jalat köytettynä ja tiukasti paketissa. Ja onhan seksi aina sellainen asia, että molempien pitää saada nauttia!
- nahka-asussa
Olihan kiva lukea viestejä. Kyllä voisi olla jossain muusakin asussa. Eikä se tarvii olla tuoli, mutta tuo oli ajatus mistä voisi lähteä kehittämään vaikka mitä kivaa. Ja mitä R-R kirjoitti niin on tosi julmaa. Pyytäisi armoa aika nopeasti. Tuo kiusaaminen on pahinta, varsinkin, jos tekiä siitä tykkää.
Miten olisi huputettuna ja sen jälkeen alkaisi kiusaamaan avutonta?
Entäpä kelmulla kiinni tai jätesäkkiin teipattuna?
Olisiko siinä Bondage man:lle ajatusta:)? Olen pk-seulla - MasterA75
Olen 39v Master ja 43v orjahuorani on lähes poikkeuksetta puettuna nahkaan,harnessiin,tukevaan nahkahuppuun ja kahleisiin.Moniin eri asentoihin on mukavaa pakottaa orjaa,piiskata,nussia,nuolettaa,imettää..Pitää kahlittuna vessassa tai komerossa..Orjani on miespuolinen,molemmilla kokemusta paljon näistä asioista,välineitä reilusti.Antaisin mielelläni orjan käsittelyyn ankaralle Dommelle tai Masterille,uusia tuulia kaivaten Master A orjineen.
Master A ,
nuo "leikkinne" kuulostavat hyvin mukavilta !! Otatteko minut mukaan ?
T:transupiika
- nahka-asussa
Kaappiin tai suihkuun sidottuna. Huputettuna, tiukassa asussa. Kuuntelisi kuinka toista alistetaan. Miten toinen pyytää armoa ja tekijä nauttii tilanteesta.
- nahka-asussa
Kiva, jos sitä jotain keksisi:)
- mut sidottu
piikkilangalla hame päällä kiikkutuoliin siin naisia ympäril(10) imemäs aah taivaallista
- mustakiiltävä
Tiukassa pvc asussa ja mustassa kiiltävässä hupussa sidottuna. Jollakiin voisi olla hauskaa:)?
- Anonyymi
Tuoliin sitominen rajoittaa toimintoja.
Ajoittain "kesytän" mieheni köyttämällä hänet alastomana hogtied pakettiin ja oleellisinta on "sähköpaimenen" kiinnittäminen kivesten ja peniksen tyveen.
Kädessäni pitämällä ohjaimella pystyn antamaan sähköpaimeneen sähkösysäyksiä jotka ovat vakuuttavan kivuliaita. Parin kerran jälkeen kohde tottelee. Alkuun kokeili minun luontoani mutta jo muutama , peräkkäinen sykäys riittää.
Puran pakettia sen verran, että kohde pystyy tyydyttämään minut oraalisesti.
Aikoihin ei ole tarvinnut vakuuttaa olevani tosissani lisäsykkeillä.
Laite toimii myös kauempaa. Jopa eri huoneesta.
Kohteen nöyryyttä lisää kaukokomentelu pelkkänä muistutuksena.
Toteutan mielitekoani niin pitkään kuin haluan tai alan säälimään kohdetta unohtamatta hänen jälkimaininkeja. Masokistillakin on rajansa.
Lopuksi irroitan ranteet selän takaa mutta pidän kyynärpäät köysissä. Puristelen kiveksiä mutta pakotan kohteen runkkaamaan loppuun saakka.
En toimisi näin jos mieheni ei itse nauttisi siitä.
Hänellä on jotain vanhakantaista estoa suuseksin antamiseen joten kannustus on hänenkin mieleensä.
Arkielämässä mieheni vastaa kakista tärkeimmistä asioista mutta ajatuksemme kulkevat samoja uria joten asetelma sopii minulle mainiosti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283386- 973176
- 763014
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702948"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862658- 352470
- 572341
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432195- 321953