Olen asentanut windows xp:n uudelleen ja täällä on kaikki ihan alusta.Kaikki on ihan ok mutta kun
yritän mennä nettiin lataamaan ohjelmia (onnistui ennen) niin kone ei lataa mitään ohjelmia koneelle! Ei Kazaa,ei paintshop pro:ta jne.. siihen tulee ikkuna jossa lukee tarkkaan näin
" Ohjelmisto ei ole läpäissyt Windows Logo-testiä joka varmistaa ohjelmiston yhteensopivuuden Windows Xp:n kanssa. Ohjelma ei asennettu. Ota yhteyttä järjestelmävalvojaan"
kyllä mä tajusin tosta suurimman osan mutta kysymys kuuluukin pitää pitää tehdä asialle? liittyykö tämä asia palomuuriin?
ps. Olen itse järjestelmävalvoja
toivottavasti joku osaa vastata tähän sillä en oo ainakaan nähnyt näillä paltoilla tälläistä kysymystä :(
WINDOWS LOGO-TESTI???
6
2168
Vastaukset
- mutta hoitu
en tiie puhunko samasta ilmoituksesta mutta kun asensin n.10 vuotta vanhan half.life pelin koneelle niin tuli joku ilmoitus jossa luki " Ohjelmisto ei ole läpäissyt Windows Logo-testiä joka varmistaa ohjelmiston yhteensopivuuden Windows Xp:n kanssa. Ohjelma ei asennettu. Ota yhteyttä järjestelmävalvojaan"
siinä oli muistaakseni joku vaihtoehto että pysty asentamaan tai ohittaa sen jotenkin ettei se ilmota asiasta uudelleen. en muista tarkkaan mikä mutta joku ruksihan siinä tuli painettuu eikä enää ongelmaa havaittu- ajureita
asentakaa kaikki tarvittavat ajurit. näytönohjaimen yms.. ja btw photoshop ei ole ladattavaksi. se maksaa yli 500 euroa;)
- Snellman2004
ajureita kirjoitti:
asentakaa kaikki tarvittavat ajurit. näytönohjaimen yms.. ja btw photoshop ei ole ladattavaksi. se maksaa yli 500 euroa;)
kiitos erittäin paljon vastauksesta ja toi auttoi todella paljon ! :)
ps. tietääkseni kirjoitin Paint Shop Pro:ta :D sitä saa ladattua ilmaiseksi :)
*Kiitos ja hali* Snellman2004 kirjoitti:
kiitos erittäin paljon vastauksesta ja toi auttoi todella paljon ! :)
ps. tietääkseni kirjoitin Paint Shop Pro:ta :D sitä saa ladattua ilmaiseksi :)
*Kiitos ja hali*Kun olit kirjoittanut Painthop yhteen. Ja kun oon käyttäny Photoshoppia ja Paint Shoppia jonkin verran niin meni sekasin.
- Fahrenheit
lammas-jr kirjoitti:
Kun olit kirjoittanut Painthop yhteen. Ja kun oon käyttäny Photoshoppia ja Paint Shoppia jonkin verran niin meni sekasin.
Tuo on muuten ainoa asia, joka on minuakin harmittanut näissä tietokonejutuissa. Koskaan en ole oppinut muistamaan, että kumpi olikaan kumpi.
- ainoa ero
Fahrenheit kirjoitti:
Tuo on muuten ainoa asia, joka on minuakin harmittanut näissä tietokonejutuissa. Koskaan en ole oppinut muistamaan, että kumpi olikaan kumpi.
no ainoa ero niissä on että paint shop pro on parempi :P heh ok makuasioista on turha kiistellä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892046
- 1281382
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231330Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau281282- 671206
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371018- 88941
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53868- 121777
- 82766