lämppärit..

nanna

on ihania.. ja varsinkin ex-ravurit.. kertokaa mulle miks niitä pitää haukkua??

10

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *KaapinPaikka*

      No niin onki lämppärit ihania! Mulla on itelläki ex-ravuri ratsuna. Luulen että syy siihen,miksi niitä haukutaan,on siinä että ne eivät mahdollisesti osaa laukannostoja,hyppäämistä,koulua tms.. Toki jotkut osaavat mutteivat kaikki. Enemmän mä pidän hieman reippaista hevosista kuin niistä hitaista kenttäpolleista,joista ei vauhtia juuri löydy! Siinäpä mun mielipide asiaan.:)

      • milliQ

        Kaikki hevoseni haukkujat ovat selvästi kateellisia hevosestani, joka on lyhyessä ajassa oppinut paremmaksi kuin ratsastuskoululöllykät.


    • rapu1981

      Olen samaa mieltä kaapinpaikan kanssa, minäkin ratsastan mielummin vireällä ex-ravurilla kuin jollain ratsastustallin/koulun loppuun ajetulla robotilla(Robotti= opettaja huutaa ravia ja kas kas polle nostaa ravin ennen kuin edes kerkesit antamaan avut, yritä siinä sitte oppia jotain.)
      Hevoseni on toiminut ratsuna nyt 8 vuotta ja on oppinut paljon ja sillä on erittäin mukava ratsastaa kun siellä selässä saa itsekin tehdä töitä eikä polle nosta laukkaa kun kuulee jonkun huutavan laukka.
      Tämä on tietenkin vain minun mielipide ja en tarkoita että kaikki ratsastustallien/koulujen hepat olisivat tälläisiä sillä poikkeuksiakin löytyy.

      • Lady66

        Minunkin hevoseni pitkällisen ratsastuksen jälkeen päihittää mennen tullen "ratsut".. Mutta muistettava on että molemmat ovat joillekkin parempia kuin se toinen ;O) Minäkin pidän liikaakin lämpiävästä /" reippaasta" pollestani enemmän, kuin "potkittavast


      • rapu1981
        Lady66 kirjoitti:

        Minunkin hevoseni pitkällisen ratsastuksen jälkeen päihittää mennen tullen "ratsut".. Mutta muistettava on että molemmat ovat joillekkin parempia kuin se toinen ;O) Minäkin pidän liikaakin lämpiävästä /" reippaasta" pollestani enemmän, kuin "potkittavast

        Mukavaa että täällä on muitakin jotka pitävät ex-ravureista ratsuina, omani on myös vauhtia rakastava polle mutta mikäs siinä, vauhdista tykkään minäkin ja vaikka polleni onkin ex-ravuri osaa se silti nostaa laukan ja myös vaihtaa sen, mennä pohkeenväistöä ja tietenkin nää perusasiat eli pysähdys, peruutus, etu- ja takaosa käännökset..ehkä se ei tee niitä ihan heti kun pyytää tai täysin oikea oppisesti mutta ainakin se yrittää parhaansa ja se riittää mulle.
        Lady66 on oikeassa toiset tykkää toisesta ja toiset taas ei..niin se vaan on.


      • hörhö
        rapu1981 kirjoitti:

        Mukavaa että täällä on muitakin jotka pitävät ex-ravureista ratsuina, omani on myös vauhtia rakastava polle mutta mikäs siinä, vauhdista tykkään minäkin ja vaikka polleni onkin ex-ravuri osaa se silti nostaa laukan ja myös vaihtaa sen, mennä pohkeenväistöä ja tietenkin nää perusasiat eli pysähdys, peruutus, etu- ja takaosa käännökset..ehkä se ei tee niitä ihan heti kun pyytää tai täysin oikea oppisesti mutta ainakin se yrittää parhaansa ja se riittää mulle.
        Lady66 on oikeassa toiset tykkää toisesta ja toiset taas ei..niin se vaan on.

        meillä myös 2 ex-ravuria ratsuina...ja parempia ratsastettavia en tiedä...


    • kenai

      ..jotkut ei vain osaa arvostaa niitä =)

    • Ravityttö

      Niin lämppärit on Super ihania...!!!
      Ne jotka haukkuu lämppäriä on *******...

    • Mayde

      Ehkä ovat vai kateellisia hienosta hevosesta jolla on meno halua : )
      Mullaki on lämmiverinen ravuri tamma hoidettavana.
      Ei kyllä osaa mitään koulu koukeroita, mutta mua asia ei pahemmin haittaa.
      Hypätä se osaa, ja laukan nostot aivan tarpeeks hyvin, ja se riittänee mulle. : ))

    • lv<222

      Kyllä. Lämppäreissä ei oo mitään vikaa.. samanlaisia hyviä hevosia ku muutkin heppaset, monikäyttösiä lepposia kavereita. Siis jos joku meinaa että KAIKKI lämppärit on tyyliin hulluja niin vitut.. johtuu ihan vaan siitä kuka on kouluttanu, munkin lv-ruuna oli ihan hepsankeikka mutta kouluttelin uudelleen ja nyt se on niin rauhallinen ja kuuliainen ettei kukaan :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe