Olen nuori nainen ja suorustellut nykyisen kanssa melkein 3 vuotta, pettänyt en ole. Minulle on varmaan kuukausi sitten tullun finnin tapaisia patteja välilihaan, kipeitä kun puristaa tottakai ja puristettaessa näppylästä tulee läpinäkyy nestettä. Puristuksen jälkeen näppylä laskee ja katoaa päivän tai parin sisällä. Olen ollut tippurin, klamydian ja hiv testeissä, negatiivisia. Miehelle ei ole näppylöitä tullut. Mistä voisi olla kyse? Voiko olla vain finnejä tai jokin tulehtunut talirauhanen? Minulla myös atooppinen iho.
Finnejä? Kondylooma?
4
220
Vastaukset
- sellanen se
Kuulostais genitaaliherpekseltä joka ei siis varsinainen sp-tauti mutta voi sellasena nähdä, on siis ihotauti joka genitaalialueella esiintyesään oireilee aika ajoin just tolla kuvailemallas tavalla. Aika yleinen kuitenkin mutta ei kaikilla tule pintaan
Käy tarkistuttaan niin selviää.- että näin
Genitaaliherpes luokitellaan sp-taudiksi
- Mietipä tätä
Oliskohan mies käyny pikkusen "hauskanpidossa" ja tuonu jotain tuliaisia tullessaan... ei olis eka kerta, kaikki jututhan ei miehille edes aiheuta mitään oireita!
- minulla myös
veikkaan myös että genitaaliherpes sulla.. tulee näppylöitä tonne alapäähän..ja niistä näppylöistä otetaan se koe..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671