Olen nuori nainen ja suorustellut nykyisen kanssa melkein 3 vuotta, pettänyt en ole. Minulle on varmaan kuukausi sitten tullun finnin tapaisia patteja välilihaan, kipeitä kun puristaa tottakai ja puristettaessa näppylästä tulee läpinäkyy nestettä. Puristuksen jälkeen näppylä laskee ja katoaa päivän tai parin sisällä. Olen ollut tippurin, klamydian ja hiv testeissä, negatiivisia. Miehelle ei ole näppylöitä tullut. Mistä voisi olla kyse? Voiko olla vain finnejä tai jokin tulehtunut talirauhanen? Minulla myös atooppinen iho.
Finnejä? Kondylooma?
4
228
Vastaukset
- sellanen se
Kuulostais genitaaliherpekseltä joka ei siis varsinainen sp-tauti mutta voi sellasena nähdä, on siis ihotauti joka genitaalialueella esiintyesään oireilee aika ajoin just tolla kuvailemallas tavalla. Aika yleinen kuitenkin mutta ei kaikilla tule pintaan
Käy tarkistuttaan niin selviää.- että näin
Genitaaliherpes luokitellaan sp-taudiksi
- Mietipä tätä
Oliskohan mies käyny pikkusen "hauskanpidossa" ja tuonu jotain tuliaisia tullessaan... ei olis eka kerta, kaikki jututhan ei miehille edes aiheuta mitään oireita!
- minulla myös
veikkaan myös että genitaaliherpes sulla.. tulee näppylöitä tonne alapäähän..ja niistä näppylöistä otetaan se koe..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1441657
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111551Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va291183Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931121- 83961
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351923- 74921
- 61788
- 49761
- 50756