Olen nuori nainen ja suorustellut nykyisen kanssa melkein 3 vuotta, pettänyt en ole. Minulle on varmaan kuukausi sitten tullun finnin tapaisia patteja välilihaan, kipeitä kun puristaa tottakai ja puristettaessa näppylästä tulee läpinäkyy nestettä. Puristuksen jälkeen näppylä laskee ja katoaa päivän tai parin sisällä. Olen ollut tippurin, klamydian ja hiv testeissä, negatiivisia. Miehelle ei ole näppylöitä tullut. Mistä voisi olla kyse? Voiko olla vain finnejä tai jokin tulehtunut talirauhanen? Minulla myös atooppinen iho.
Vastaukset 4
- sellanen se
Kuulostais genitaaliherpekseltä joka ei siis varsinainen sp-tauti mutta voi sellasena nähdä, on siis ihotauti joka genitaalialueella esiintyesään oireilee aika ajoin just tolla kuvailemallas tavalla. Aika yleinen kuitenkin mutta ei kaikilla tule pintaan
Käy tarkistuttaan niin selviää.- että näin
Genitaaliherpes luokitellaan sp-taudiksi
- Mietipä tätä
Oliskohan mies käyny pikkusen "hauskanpidossa" ja tuonu jotain tuliaisia tullessaan... ei olis eka kerta, kaikki jututhan ei miehille edes aiheuta mitään oireita!
- minulla myös
veikkaan myös että genitaaliherpes sulla.. tulee näppylöitä tonne alapäähän..ja niistä näppylöistä otetaan se koe..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459