Kertokaa minulle mitä Lea sai aikaan Kihniöläisten hyväksi? Minun mielestäni ei sitten yhtään mitään ja aikoo asettua ehdokkaaksi seuraavissakin eduskuntavaaleissa. täyttä rivikamaa. Mutta mitä saisikaan aikaan Hannu Tiainen. Siinä ainakin on puheiden mittainen mies jos on Yläsatakunta-lehden kirjoituksiin uskomista. Miksi hän ei asetu ehdolle. Voisi tulle samanlainen ääniharava kuin Teuvo Hakkarainen Keski-Suomessa. Suotta sinne äänestetään tyhjäntoimittajaa, sais meinaan saada jotain näkyvää aikaiseksi tännekin suuntaan.
Mitä Lea mäkipää sai aikaan???
5
399
Vastaukset
- Paitsi että
Kertokaa minulle mitä persut ovat saaneet eduskunnassa aikaan jos jätetään se persujen päätehtävä tyhjäntoimittaminen vielä hetkeksi syrjään. Aivan oikein, siinähän se jo tulikin.
- Loponen ja Mä
Mikäs äijä tää Tiianen sitten on??? Onkos se jokin yrittäjä vai tyämies?? Tyämiehiä nyt on työttömänäkin joten niitä ei tarvita eikä
sais tulla lisää. - Luupää
No onhan Kihiniöstä menossa tyrkylle Keskustapuolueenkin ehdokas.
Taitaa vaan olla sitä tyyppiä et ei laittaisi itseään likoon vaan pyörisi
itsehyvänä ja nousisi kuin jumala muitten yläpuolelle. - 008
No kertokaa kuka on mäkipää,onko se joku jästipää.
- No kerrotaan sitten
Populistipuolueen kansanedustaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921