miksi

Ravintola ei kannata

Baarit ei menesty Kangasalassa onko täällä niin paljon uskovaisia?

14

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raivoraitisko

      Ravintoloiden kannattavuus riippuu koko maan taloudellisesta tilanteesta.Työttömillä ei ole rahaa eikä haluakaan tuhlata viimeisiään kalliiseen ruokaan ja juomiin.Tiukka alkohoolipolittikkakin ärsyttää muualla käyneitä matkailijoita.Lähitulevaisuudessa ainoastaan ylimistöllä on varaa käydä "ulkona syömässä",ja heitä ei riitä pitämään ravintoloita pystyssä.Pikaruokalat saattavat pärjätä vielä hieman pitempään,ja sitten tulee hiljaisuus kyliin ja kaupunkeihin.Maatamme ajetaan alas kovaa vauhtia.

      • hiljaista

        Näin se menee. Rahalla on nyt muutakin käyttöä kun hankkia krapulaa kalliisti.


      • tuota11

        Yksi olut kuppilasa maksaa 5€ halvimmilaan kaupasta saa samalla hinnalla 5
        tölkkiä olutta,taksi maksaa omaisuuden edestakaisin.pienikin´ravintola reissu
        maksaaa vähintään sata €.ei kannata.Lähitulevaisus on jo täällä,Mutta ei hätää
        kyllä Stuppi hoitaa asiat kohti entistä köyhempää tulvaisuutta.


    • Onkonäin?

      Kaikki lähtevät Kangasalta baariin Tampereelle. Siellä on varmaankin olut paremman makuista?

      • Homo vaan sapiens

        Sahalahden krouvi ja Kuhmalahden pitkä-seppä usein riittää.


    • Raitis ja reilu

      Taitavat Kangasalan ravintolat olla hiukan räkälän maineessa. Uskovaisiakin tosin on ihan riittävästi.

    • Baarit = OUT.....

      Tampereella baarien yrittäjät/pitäjät tuskailevat saman asian kanssa, ei ole asiakkaita. Onko tämä nyt ihme: -suurimmalla osalla veronmaksajia ei vaan yksinkertaisesti ole varaa mennä sinne baariin. Mieluummin vietetään iltaa kotona ystävien kanssa, hyvästä seurasta ja pikkusuolaisista nauttien. Ei tarvi maksaa narikka ja sis.pääsymaksua eikä ilta mene pilalle jonkun/joidenkin asiakkaiden örventelyn tai riitojen vuoksi.

      • Kullan etsijä

        Saan usein pillua kun meen baariin viimeksi kahta naista sängyssä ja kulli oli kovillaan.


      • Kuvakolliko?
        Kullan etsijä kirjoitti:

        Saan usein pillua kun meen baariin viimeksi kahta naista sängyssä ja kulli oli kovillaan.

        Tämä on väärä sivu päiväunien kertomiselle.


    • miksuliini

      Ihmisten tulotaso on pudonnut
      Baareissa hinnat kovat työttömiä
      paljon vähintään 100e.meno
      kuin menet baariin
      Myrsyllä menee joten kuten

      • Sandels kelepaa vain

        Minulla on varaa istua ravintolassa vaikka olen työtön ja minulla menee vain 20e joka perjantai.


    • tuppi

      Taksimatka sinne,takaisin.Olut 5€ huntti menee illassa, eikä riitäkkään.Halvimmil
      laan kaupasta saa 6 tölkkiä olutta alle 6€,asevelikauppa.Kysymys on veroista.
      Maksat sähköveroa.arvonlisäveroa,polttoaineveroa,kiinteistöveroa,autoveroa,perin
      töveroa.Kaikesta tuloista kaikki tuntuu menevän vain veroihin.Mitä jää kulutukseen,
      kerro minulle.Esim autovero,kokonaispaino menee lastattuna 2005kg ,vanha
      auto vuosimalli 96,yksin minä sillä ajan oliskohan vero 240€v, mitähän tälläkin
      240€ ostaisi lähikaupoista.Se ,että valtio ryövää meltä kaiken veroissa,vaikuttaa
      kulutukseen.Mitä jää käteen.Onneksi meillä on polvihousupoika Tuppi joka varmasti ajaa meidän kaikkien asioita.

      • Anonyymi

        kallentien ukko ei koskaan mennyt meidän kyläkauppaan kun vetelee kotona perhen kanssa.


    • Anonyymi

      Miks se ei kehtaa onko hän saatanan palvelija?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe