Vaellustallit??

Heponen

missä päin etelä-suomessa on issikka talleja??!!

32

5243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      moi..mä tietäisin yhen tosi hyvän vaellustallin...
      se ois sysmässä, ravioskorvessa..nimeltä starhill stable...
      siel on kyl muitaki hepoi mut vaellukset pidetää issikoil...kaikki issikat on tosi kilttei ja rauhallisii...siel järjestetää parin tunnin tai jopa parin päivän vaelluksii...et juu...
      sen tallin kotisivut on:www.starhillstable.com

    • Konstikatti

      www.taisanne.fi ja sieltä Kanniston islanninhevostalli

    • Ainomieli1981
      • Miisa

        Tuolla kuuman tallilla on tosi ihania ja hyvin opetettuja hevosia meinaan mun sisko on käynyt issikka kisoissa siellä.


    • Kathy

      Onhan noita esim. Röykässä Dynur, Vihdin Ojakkalassa Kaisun issikkatalli, sitten on Torpin talli Pukkilassa, Karkkilastakin pitäisi löytyä. Espoossa on talli Fagerängenin lisäksi Talli Brobacka joka löytyy Nupurista, eli valinnanvaraa löytyy.

      • minä

        hienoja issikoita löytyy hofgårdin talilta sipoosta


      • Miisa

        Kathy ooks sä se joka kilpailee Viljar frá Skardin kanssa? Muuten ei tullut siinä Skardissa se D:ee oikein.


    • Miru

      Missä päin etelä-suomea, myös on turun lähellä mynämäellä Jaakkolan islanninhevostalli

      • Suski

        Jaakkola on ainakin hyvä talli, sijaitsee mynämäellä,lähellä turkua.


      • pEruspolle.
        Suski kirjoitti:

        Jaakkola on ainakin hyvä talli, sijaitsee mynämäellä,lähellä turkua.

        Moi, juu, ootko käyny? Eiks oo jossaki joku Suskin, tai Sussen talli Ö_Ö


    • tepa

      hae googlesta haulla talli hofgård

      • Kävijä

        Sysmän tallia suosittelen minäkin, siellä on semmosta rauhallista pikkutalli-meininkiä :)
        Nettisivuilta lisää..


    • Ansku

      Issikkatalli Lapinjärvellä, Pukarolla: Malmhagen Icelandic horses (www.malmhagen.com)
      Pukkilassa: Torpin islanninhevostalli (www.torpintalli.fi)

    • Kallio tyttö

      Minä perustan keväällä uuden islanninhevos tallin jossa suurimmaksi osaksi tehdään vaelluksia, aluksi parin tunnin mutta myöhemmin parin päivän. Muitakin yksityis tunteja on tiedossa este ja jonki verran koulu. Hinta luokka tulee olemaan noin 10€/h.

      • ???

        minnekäs päin maailmaa tulee se uusi talli????eipäs muuten,vähä vaan kiinnostaa...


      • Suvi

        KERRO HETI!!! Minne päin meinaat??? Muuta vaikka Euraan, nii mul ois tooosi lyhyt matka :D
        Ei sit ainakaa mihkää ... Kaikki on niin kaukana... :'( *sniif* Ei oo kivaa...


      • löytyy
        Suvi kirjoitti:

        KERRO HETI!!! Minne päin meinaat??? Muuta vaikka Euraan, nii mul ois tooosi lyhyt matka :D
        Ei sit ainakaa mihkää ... Kaikki on niin kaukana... :'( *sniif* Ei oo kivaa...

        Elikkäs Nurmijärveltä (n.30km Helsingistä) löytyy Mintzun issikkatalli. Goolettamalla löytyy varmaan kotisivut :o)


      • pEruspolle.

        Missäs päin mahtaa sitten talli olla?


    • Mussukka

      Vihdin Ojakkalassa n.40km Helsingistä löytyy Kaisun issikkatalli. Kiva paikka ja hyviä maastoreittejä. Suosittelen.

    • pEruspolle.

      Mynämäessä on Islanninhevostalli, Jaakkolan islanninhevostalli, googleta, kartta löytyy ja numerot. (:
      En ole käynyt, mutta tiedän paikan :)

    • moooiiii

      Minä suositelisin hestbakkia(Lohja) se on tosi ihanteelinen paikka siällä on hyväluoanteisia islanninhevosia ja tosi upeat maastot siis, suositelen lämpimästi! (=

    • Tölttis

      Me käytiin siellä Sysmän starhill tallilla.Se oli kauhea pettymys.Ei voi suositella.

      • Samaa mieltä

        Itsekkään en pidä kyseisestä tallista.


    • issikkatyttö

      Löytyiskä jyväskylästä/jkl lähistöltä issikka talleja? :)

    • mooiikkaa!

      Kyllä sieltä löytyy talli nimeltään Reykhestar. Lisätietoa saa sivulta www.reykhestar.com Lähistöllä on myös talli nimeltään Pirttijärvi joka sijaitse Jämsässä Lisätietoa tallista saat tältä sivulta www.pirttijärvi.fi Molemmat ovat suositeltavia islanninhevostalleja!

    • Ainaki Nukaril on Mintzun talli,käyn ite siel=) On myös Hyvinkääl ihan issikkakeskus jos on pelkii Islanninhevosia

    • Issikkafani

      Mä suosittelen Torpin Tallia Pukkilassa, oon käynyt siellä mooonta kertaa ja hevoset on todella mukavia! Oon käynyt viidellä eri tallilla issikoimassa, ja mun mielestä Torppi oli niistä paras....

      Jos halutt käydä kattomassa, niin osoite on torpintalli.fi

    • issikka

      Minkä takia Starhill Stable oli kauhea pettymys? Mun mielestä se on kiva, koska siellä on todella mukava henkilökunta ja mukavat hevoset. Vaelluksen voi varata oman tason mukaan eli rauhallisen nautiskelumaaston jossa mennään käyntiä melko paljon, mutta lisäksi myös ravia, tölttiä ja laukkaa tai sitten vauhtimaaston jossa edetään nopeammin. Hevosiakin on moneen makuun!

    • ratsastaja

      Sipoon nikkilässä Trollhorse, entinen talli perla. Ihania hevosia. www.talliperla.com

    • saska

      Onko starhill jo lopettanut? Ainakin se on ollut myynnissä

    • 1ssu

      vaellustalli toreson vierumäellä.hyvä paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe