Tyttöystävää ei haluta

Turhautunutpoika

Olemme seurustelleet päälle vuoden ja asumme saman katon alla.
Tyttöystävä aloittanut koulut ja tuntuukin että kaikki aika hänellä menee koulussa ja "kouluhommia" tehdessä kavereiden kanssa (kavereilla, kuppiloissa jne.)

Seksiä on enintään kerran viikossa ja sekin tuntuu suoritukselta. Itse haluaisin useammin ja saankin pakit monta kertaa viikossa, jopa päivässä.

Olen koittanut puhua asiasta useasti, mutta vastaus on aina: "En tiedä mistä johtuu".

Seksi siis on ongelma numero yksi. Toinen ongelma on se, että yhteisiä kavereita meillä ei oikeastaan ole ja suuren osan ajastaan hän viettää kavereidensa kanssa eikä koskaan kutsu minua mukaan. Minun kanssani hän ei leffaan lähde koska ei ole varaa, mutta kavereiden kanssa jatkuvasti kuppilassa yhdella ja silloin tällöin leffassa.

Kysyin tästä, niin hän sanoi että ei halua olla kotona, koska ei ole hyvä olla. Tämä johtuu siitä että hän ei halua antaa kokoajan pakkeja yrityksiin. Pakit saavat minut huonolle tuulelle ja tämä on melkein jokapäiväistä. Lisäksi minä olen se ketä haluaa tehdä aina asioita yhdessä.

Erota hän ei kuitenkaan halua ja sanoo ettei ole ketään muita eikä haluaisikaan ketään muuta.

Osaako joku kertoa miten tässä tilanteessa tulisi toimia. Voiko haluja saada takaisin ja miten saisin tyttöystäväni haluamaan minua ja seuraani enemmän?

6

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhempi äijä

Pistät ovesta pihalle vain.

Ei muuta tapojaan parempaan suuntaan tämä on selkeä fakta

• trumpet

No jos kaverit tuntuu olevan tärkeämpiä kun oma puoliso niik eipä tuossa taida jäädä valinnan varaa..
      laita vaihtoon...

• tehnyt niin

Ei kun ajokki vaihtoon,pikkusen se kirpasee mutta sääli on sairautta.....

• 18+4

Joo tässä pikku asevelin neuvo. Ota kamat ja juokse!

Itse olin samassa tilanteessa kuin sinä. Ja valitettavasti tuon ikäisenä jos alkaa halut hiipumaan niin ei sitä ole kuin yksi suunta, vielä alaspäin....

Tein sen virheen että jäin, nyt on 2 lasta(ihanaa tosin), asuntolainaa, avioliittoa sun muuta lisäjarrua.

Mieti miten tärkeää seksi ja intiimi läheisyys sulle on. Jos seksi ei nykyisellään riitä. Lähde....

• 16+11

Opettele hyväksi rakastajaksi, niin tyttöystäväsi jopa pyytää sitä

• järkyttynyt

Jaa, mitenkähän aloittaja opettelee jos tyttöystävä suostuu seksiin harvakseltaan ja silloinkin vain suorittaa velvollisuuttaan?

Jos tyttöystävä suorittaa velvollisuutta niin ei hän ole kovin innokas osallistumaan ja vuorovaikuttamaan. Hyväksi rakastajaksi taas ei voi oppia ilman vuorovaikutusta.

Vai tarkoititko että aloittaja harjoittelee muiden tyttöjen kanssa taitojaan ja ylättää oman naisensa positiivisesty erinomaisilla rkastajantaidoillaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe