Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tyttöystävää ei haluta

Turhautunutpoika

Olemme seurustelleet päälle vuoden ja asumme saman katon alla.
Tyttöystävä aloittanut koulut ja tuntuukin että kaikki aika hänellä menee koulussa ja "kouluhommia" tehdessä kavereiden kanssa (kavereilla, kuppiloissa jne.)

Seksiä on enintään kerran viikossa ja sekin tuntuu suoritukselta. Itse haluaisin useammin ja saankin pakit monta kertaa viikossa, jopa päivässä.

Olen koittanut puhua asiasta useasti, mutta vastaus on aina: "En tiedä mistä johtuu".

Seksi siis on ongelma numero yksi. Toinen ongelma on se, että yhteisiä kavereita meillä ei oikeastaan ole ja suuren osan ajastaan hän viettää kavereidensa kanssa eikä koskaan kutsu minua mukaan. Minun kanssani hän ei leffaan lähde koska ei ole varaa, mutta kavereiden kanssa jatkuvasti kuppilassa yhdella ja silloin tällöin leffassa.

Kysyin tästä, niin hän sanoi että ei halua olla kotona, koska ei ole hyvä olla. Tämä johtuu siitä että hän ei halua antaa kokoajan pakkeja yrityksiin. Pakit saavat minut huonolle tuulelle ja tämä on melkein jokapäiväistä. Lisäksi minä olen se ketä haluaa tehdä aina asioita yhdessä.

Erota hän ei kuitenkaan halua ja sanoo ettei ole ketään muita eikä haluaisikaan ketään muuta.

Osaako joku kertoa miten tässä tilanteessa tulisi toimia. Voiko haluja saada takaisin ja miten saisin tyttöystäväni haluamaan minua ja seuraani enemmän?

6

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhempi äijä

      Pistät ovesta pihalle vain.

      Ei muuta tapojaan parempaan suuntaan tämä on selkeä fakta

    • trumpet

      No jos kaverit tuntuu olevan tärkeämpiä kun oma puoliso niik eipä tuossa taida jäädä valinnan varaa..
      laita vaihtoon...

    • tehnyt niin

      Ei kun ajokki vaihtoon,pikkusen se kirpasee mutta sääli on sairautta.....

    • 18+4

      Joo tässä pikku asevelin neuvo. Ota kamat ja juokse!

      Itse olin samassa tilanteessa kuin sinä. Ja valitettavasti tuon ikäisenä jos alkaa halut hiipumaan niin ei sitä ole kuin yksi suunta, vielä alaspäin....

      Tein sen virheen että jäin, nyt on 2 lasta(ihanaa tosin), asuntolainaa, avioliittoa sun muuta lisäjarrua.

      Mieti miten tärkeää seksi ja intiimi läheisyys sulle on. Jos seksi ei nykyisellään riitä. Lähde....

    • 16+11

      Opettele hyväksi rakastajaksi, niin tyttöystäväsi jopa pyytää sitä

      • järkyttynyt

        Jaa, mitenkähän aloittaja opettelee jos tyttöystävä suostuu seksiin harvakseltaan ja silloinkin vain suorittaa velvollisuuttaan?

        Jos tyttöystävä suorittaa velvollisuutta niin ei hän ole kovin innokas osallistumaan ja vuorovaikuttamaan. Hyväksi rakastajaksi taas ei voi oppia ilman vuorovaikutusta.

        Vai tarkoititko että aloittaja harjoittelee muiden tyttöjen kanssa taitojaan ja ylättää oman naisensa positiivisesty erinomaisilla rkastajantaidoillaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe