Hautapaikkaa kysyisin. Eli onko ylipäätään haudattu Tampereelle ja jos on, niin mille hautausmaalle.
Veijo Pasanen
24
4518
Vastaukset
- Hämäläinen rakkaus
Turhaan täällä semmoisia kyselet. Eivät tamperelaiset enää muista koko ukkoa, ihmettelevät varmaan kuka ihmeen Veijo. Tamperelaiselle katsojalle on ihan sama kuka on lavalla, kunhan saa jollekin läpsyttää käsiään.
- eiootietoo
no kyä ny kaikki muksut viä pelle hermannin muistaa. vaikka nykymuksuille sitä onkin jouduttu leikkelemään nopeatempoisemmaksi.
- TTTTT-asiakas
Kun näjet Eila Roineen kaupungilla niin otapa käsivarresta kiinni ja kysäse. Ois itekin mukava tietää missä Rintamäkeläinen nykyään makoilee.
- Hämäläinen rakkaus
Huomaatkos nyt. Ei nämä tiedä. Kannattiko Pasasen raataa itsensä hengiltä, kun kukaan ei enää muista.
- ????
Minä kyllä Mankin muistan, mutta Veijo Pasanen ja Pertti Pasanen kun olivat serkuksia, niin onko Veijo Pasanen siltikään esiintynyt yhdessäkään Speden tuottamassa filmissä ?
- tarkemmin sanoen
???? kirjoitti:
Minä kyllä Mankin muistan, mutta Veijo Pasanen ja Pertti Pasanen kun olivat serkuksia, niin onko Veijo Pasanen siltikään esiintynyt yhdessäkään Speden tuottamassa filmissä ?
Pikkuserkkuja.
- soppanen.purkkiin
???? kirjoitti:
Ja Teija Sopanen oli pikkuserkun serkku
- Anonyymi
tarkemmin sanoen kirjoitti:
Pikkuserkkuja.
Kyllä. Pikkuserkkuja, kaukaa. 7.serkukset.
- Tammerkoskensilta
Vähän kummallista, että tähän ei ole löytynyt vastausta. Aika tunnettu näyttelijä kuitenkin. Ehkä tamperelaiset eivät käy hautausmailla kovin ahkerasti?
- iuo.il
Soita kirkkoherran virastoon,sieltä saat hautapaikan numeron.Simmpeliä.
- Tammerkoskensilta
En ole aloittaja. Ja tokkopa aloittaja enää lukeekaan tätä ketjua, tämähän on jo parin vuoden takaa. Ihmettelin vain, onko tamperelaisilla näin heikot tiedot paikallisista hautausmaista. (En itse asu Tampereella, niin en minäkään osaa tähän vastata.)
- Anonyymi
Tammerkoskensilta kirjoitti:
En ole aloittaja. Ja tokkopa aloittaja enää lukeekaan tätä ketjua, tämähän on jo parin vuoden takaa. Ihmettelin vain, onko tamperelaisilla näin heikot tiedot paikallisista hautausmaista. (En itse asu Tampereella, niin en minäkään osaa tähän vastata.)
Kalevankankaan hautausmaa! Vanha muistolehto.
- exKalevassaAsunut
Miten mulla olis mielikuva että Lamminpään hautuumaalla lepäis. En tosin ole manselainen ja voin olla väärässäkin. Mutta olin lapsesta asti Veijo Pasas-fani. Sen verran hyvä näyttelijä hän oli. Jotenkin olis jostain mielensopukkaan tuo Lamminpää jäänyt.
- Faktaaon
Kalevankankaan hautausmaa, vanhasta muistolehdosta löytyy.
- Anonyymi
Ainakin mun mielestä haudattu kallentien isotalon alle.
- Anonyymi
Kehot polteatan vaialassa nykyään, kalmisto myös
- Anonyymi
nyt just katon rintamäkeläisiä jossa ttteen 3 vakikasvoa
1. ahti haljala rip
2. matti viironen rip
3. veijo pasanne rip - Anonyymi
veijo pasanen rip... joka oli tuttu mm rintamäkeläisista
- Anonyymi
veijo pasanen oli loistava eritoten sarjasta rintamakelaiset
- Anonyymi
Kuulin luotettavalta taholta että ois haudattu hautuumaalle. Ihan varma tieto ei kylläkään ole.
- Anonyymi
Kivetön hauta on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivetön hauta on.
Raikulipojat veijo ja špede olivat veljeksiä jo Ekassa polvessa, ei luuvaloa, tiemmäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raikulipojat veijo ja špede olivat veljeksiä jo Ekassa polvessa, ei luuvaloa, tiemmäs.
Veijo Pasanen ja Spede olivat seitsemännen polven serkukset eli aika kaukaista sukua toisilleen.
- Anonyymi
Kalevankankaan hautausmaa, vanha muistolehto.
Kirkkoherranvirastosta saat hautapaikan tarkan numeron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760