Veijo Pasanen

Rakkauden kukkaset

Hautapaikkaa kysyisin. Eli onko ylipäätään haudattu Tampereelle ja jos on, niin mille hautausmaalle.

24

4518

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hämäläinen rakkaus

Turhaan täällä semmoisia kyselet. Eivät tamperelaiset enää muista koko ukkoa, ihmettelevät varmaan kuka ihmeen Veijo. Tamperelaiselle katsojalle on ihan sama kuka on lavalla, kunhan saa jollekin läpsyttää käsiään.

• eiootietoo

no kyä ny kaikki muksut viä pelle hermannin muistaa. vaikka nykymuksuille sitä onkin jouduttu leikkelemään nopeatempoisemmaksi.

• TTTTT-asiakas

Kun näjet Eila Roineen kaupungilla niin otapa käsivarresta kiinni ja kysäse. Ois itekin mukava tietää missä Rintamäkeläinen nykyään makoilee.

• Hämäläinen rakkaus

Huomaatkos nyt. Ei nämä tiedä. Kannattiko Pasasen raataa itsensä hengiltä, kun kukaan ei enää muista.

• ????

Minä kyllä Mankin muistan, mutta Veijo Pasanen ja Pertti Pasanen kun olivat serkuksia, niin onko Veijo Pasanen siltikään esiintynyt yhdessäkään Speden tuottamassa filmissä ?

• tarkemmin sanoen
        ???? kirjoitti:

Minä kyllä Mankin muistan, mutta Veijo Pasanen ja Pertti Pasanen kun olivat serkuksia, niin onko Veijo Pasanen siltikään esiintynyt yhdessäkään Speden tuottamassa filmissä ?

Pikkuserkkuja.

• soppanen.purkkiin
        ???? kirjoitti:

Ja Teija Sopanen oli pikkuserkun serkku

• Anonyymi
        tarkemmin sanoen kirjoitti:

Pikkuserkkuja.

Kyllä. Pikkuserkkuja, kaukaa. 7.serkukset.

• Tammerkoskensilta

Vähän kummallista, että tähän ei ole löytynyt vastausta. Aika tunnettu näyttelijä kuitenkin. Ehkä tamperelaiset eivät käy hautausmailla kovin ahkerasti?

• iuo.il

Soita kirkkoherran virastoon,sieltä saat hautapaikan numeron.Simmpeliä.

• Tammerkoskensilta

En ole aloittaja. Ja tokkopa aloittaja enää lukeekaan tätä ketjua, tämähän on jo parin vuoden takaa. Ihmettelin vain, onko tamperelaisilla näin heikot tiedot paikallisista hautausmaista. (En itse asu Tampereella, niin en minäkään osaa tähän vastata.)

• Anonyymi
        Tammerkoskensilta kirjoitti:

En ole aloittaja. Ja tokkopa aloittaja enää lukeekaan tätä ketjua, tämähän on jo parin vuoden takaa. Ihmettelin vain, onko tamperelaisilla näin heikot tiedot paikallisista hautausmaista. (En itse asu Tampereella, niin en minäkään osaa tähän vastata.)

Kalevankankaan hautausmaa! Vanha muistolehto.

• exKalevassaAsunut

Miten mulla olis mielikuva että Lamminpään hautuumaalla lepäis. En tosin ole manselainen ja voin olla väärässäkin. Mutta olin lapsesta asti Veijo Pasas-fani. Sen verran hyvä näyttelijä hän oli. Jotenkin olis jostain mielensopukkaan tuo Lamminpää jäänyt.

• Faktaaon

Kalevankankaan hautausmaa, vanhasta muistolehdosta löytyy.

• Anonyymi

Ainakin mun mielestä haudattu kallentien isotalon alle.

• Anonyymi

Kehot polteatan vaialassa nykyään, kalmisto myös

• Anonyymi

nyt just katon rintamäkeläisiä jossa ttteen 3 vakikasvoa
      1. ahti haljala rip
      2. matti viironen rip
      3. veijo pasanne rip

• Anonyymi

veijo pasanen rip... joka oli tuttu mm rintamäkeläisista

• Anonyymi

veijo pasanen oli loistava eritoten sarjasta rintamakelaiset

• Anonyymi

Kuulin luotettavalta taholta että ois haudattu hautuumaalle. Ihan varma tieto ei kylläkään ole.

• Anonyymi

Kivetön hauta on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivetön hauta on.

Raikulipojat veijo ja špede olivat veljeksiä jo Ekassa polvessa, ei luuvaloa, tiemmäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raikulipojat veijo ja špede olivat veljeksiä jo Ekassa polvessa, ei luuvaloa, tiemmäs.

Veijo Pasanen ja Spede olivat seitsemännen polven serkukset eli aika kaukaista sukua toisilleen.

• Anonyymi

Kalevankankaan hautausmaa, vanha muistolehto.
      Kirkkoherranvirastosta saat hautapaikan tarkan numeron.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe