milt laukeeminen tuntuu
miehet kertokaa
6
539
Vastaukset
- milt laukeeminen
No se tuntuu milloin miltäkin.
Naisen ”laukeeminen tuntuu” esim pimpin supistelulta, jalkojen tärinältä, rentoutumiselta, tulee onnistumisen tunne.
Mun oma ”laukeeminen tuntuu” tuntuu mukavalta, aivot heittää volttia, nainen näyttää erityisen kauniilta, stressi häviää ja lopuksi rentoutuu.
Se miten nainen ottaa vastaan tuntuu vaikuttavan asiaan. - faijasi
Julmettu lihasjännitys, vähän kuin huhkis vaikka punttiksella maksimipainoilla. Tuntuu vaan eri kudoksissa, lantionpohjassa ja siittimessä
- karttu
Alkaa semmonen ihana kihelmöinti koko mulkussa,sitten ei vaan pidätellä.jos nainen haluaa jatkaa,on pakko pitää paussi tai muuten tulee väkisin.kunnon orkun jälkeen myös nanen joutuu pitämään tauon.tai Se ei ole ollut täydellinen orgasmi.
näin ainakin mun kokemilla naisilla. - aholisti71
No eipä paljon miltään, tai riippuu mihin vertaa. Paremmalta kuin krapula, mut ei alkuunkaan nousuhumalan veroiselta.
- 5um5m5m
Vähän samoilla linjoilla olen. Kyllä orgasmi on oikein kiva juttu, mutta ei nousukkaan veroinen.
- förskottipoika
laukeeminen tuntuu
– pyörryttää ja hymyilyttää
– lihakset tekee mitä tahtoo
– velat tuntuu saatavilta
– stressi on poissa
– tekee mieli lisää
– väsyttää
– …
Oletko oikeasti retardi vai pelleiletkö nimimerkillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422482Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012084- 231872
- 241615
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241475- 441366
- 1001339
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta381315En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391295- 361076