Jenna piti itsekehumonologin sohvalla

tuhannen tuubassa

äsken Leyla ainoana kuuntelijanaan. Jenna kehui, kuinka on muuttunut talossa paremmaksi immeiseksi, ei ole ennää ollenkaan itsekäs, niin kin oli ennen taloon tuloaan.
Äitillekkin laskettel valkossii valheita minkä kehtas, vaan ei ennää. Se että ennen kun sai joltain jotain lahjaksi, ei osannut olla kiitollinen. Nyt ossaa arvostaa uusia kenkiäänkin jotka on talossa lahjaksi saanut.

Jenna paatoksellisesti tuolla murteellaan moneen kertaan toisteli kuinka nyt on ihan eri ihminen, hyvä ihminen, epäitsekäs ihminen, toiset huomioiva ihminen, ei haku eikä puhu kenestäkään enää pahaa.

Tuota monologia pitäessään ei todellakkaan unohtanut olla vilkuilematta kameroita sen sata kertaa tunnin aikana. Ei todellakkaa!!

22

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PORON KYRPÄ

      jOO JA NYT SE RÄÄKYY PALJUSSA.VOI VITTU LUULEE OLEVASA PAREMPIKIN LAULAJA.
      KIISUS MIKÄ HARPPU.LÄSKI MULATTI VINKUU VIERELLÄ TSIP TSIP JOKU LINTU OLEVINAAN.

      • Järkkyä

        Tuo "laulaminen" on todellakin järkyttävää rääkymistä. Toiset yrittivät jutella keskenään, niin Jenna vaan nosti volyymiä.


    • ei tule voittoa

      Taitaa tytöillä kiiltää 100 000 epätoivoisesti mielessä.

    • niinpäs niin

      Juup! Mä en kertakaikkiaan kestä sen haahkan ääntä. Olisi ehkä ollut parempi sittenkin jos Dani olisi vielä talossa, niin ei tuon älykääpän juttuja tarvitsisi kuunnella.

      Yöllä en pystynyt enää seuraamaan bileitä, koska sen rääkyn omakehu ja mie,mie,mie rääynnät kaikui joka puolella.

      Juu ei hauku eikä puhu pahaa... sallikaa mun nauraa. Siinä on kyllä kaksi sellaista hyväkästä, Jonathan ja Jenna, että paremmasta ei väliä.

      Kaikkein ikävintä asiassa on se että tuollaiset tyypit saavat kerättyä porukat omaan leiriinsä. Puhtaasti koulukiusaajatyyppejä. Itseä ylistetään ja sitä oikeesti parempaa porukkaa haukutaan.

      Jenna kun ylistää omaa hyvyyttään ei enää tupakkapaikalla muistakaan sitä kun alkaa haukkua muita.

      • herraisä.,.,.

        Joo sanoi,, mie oon syntyny tälläisenä, että huuan;; jokainen terve vauva huutaa heti syntymän jälkeen.

        Mutta jo esikoulussa lapsi viimeistään oppii ottamaan muut huomioon ja toimimaan ryhmässä huutamatta..

        Miun pittää huutaa ku mie oon sellanen luonteeltani.... Ei huomaa että muiden korvat ei välttämättä sitä kestä. Jokainen jo viisivuotiaskin sen ymmärtää

        Miun pittää saaha naija ku mie tykkään siitä,, Jokainen sukukypsä ihminen tajuaa, ettei ole mukavaa muilla yli kymmenellä ihmisellä samassa makuuhuoneessa nukkua .

        Miun pittää voittaa tää kilpailu???
        Kait jokainen täysjärkinen tajuaa,, ettei kilpailua voiteta nai*alla ja kiljumalla.

        Ei ole ihme että osalla porukasta palaa käämit tuota leväperäistä vinkujaa kuunnellessa.


      • skitsoko hän on
        herraisä.,.,. kirjoitti:

        Joo sanoi,, mie oon syntyny tälläisenä, että huuan;; jokainen terve vauva huutaa heti syntymän jälkeen.

        Mutta jo esikoulussa lapsi viimeistään oppii ottamaan muut huomioon ja toimimaan ryhmässä huutamatta..

        Miun pittää huutaa ku mie oon sellanen luonteeltani.... Ei huomaa että muiden korvat ei välttämättä sitä kestä. Jokainen jo viisivuotiaskin sen ymmärtää

        Miun pittää saaha naija ku mie tykkään siitä,, Jokainen sukukypsä ihminen tajuaa, ettei ole mukavaa muilla yli kymmenellä ihmisellä samassa makuuhuoneessa nukkua .

        Miun pittää voittaa tää kilpailu???
        Kait jokainen täysjärkinen tajuaa,, ettei kilpailua voiteta nai*alla ja kiljumalla.

        Ei ole ihme että osalla porukasta palaa käämit tuota leväperäistä vinkujaa kuunnellessa.

        Kaikkihan sen huomaavat, ettei Jennalla on kaikki raiteillaan. Dani puhuikin, että hänelläkin tulee itku kun Jenna kertoo suhteestaan velejeensä hm, mitä?
        Eilen taas posotti että mieku oon meijän vanhin tottunu huutamaan ja saamaan kaiken. Voi Jennaparkaa.
        Puhui kuinka on kovastii tehnyt töitä, viinaakin laskenut muiden kuin omaan suuhunsa.


      • herraisä.,.,. kirjoitti:

        Joo sanoi,, mie oon syntyny tälläisenä, että huuan;; jokainen terve vauva huutaa heti syntymän jälkeen.

        Mutta jo esikoulussa lapsi viimeistään oppii ottamaan muut huomioon ja toimimaan ryhmässä huutamatta..

        Miun pittää huutaa ku mie oon sellanen luonteeltani.... Ei huomaa että muiden korvat ei välttämättä sitä kestä. Jokainen jo viisivuotiaskin sen ymmärtää

        Miun pittää saaha naija ku mie tykkään siitä,, Jokainen sukukypsä ihminen tajuaa, ettei ole mukavaa muilla yli kymmenellä ihmisellä samassa makuuhuoneessa nukkua .

        Miun pittää voittaa tää kilpailu???
        Kait jokainen täysjärkinen tajuaa,, ettei kilpailua voiteta nai*alla ja kiljumalla.

        Ei ole ihme että osalla porukasta palaa käämit tuota leväperäistä vinkujaa kuunnellessa.

        Karseata katsottavaa tuo Jenna. Jos olis syntymästään tähän asti huutanut, ei olis vapaalla jalalla. Vähemmästäkin on hoitoon ohjattu. Apua tuo tyttö tarvitsee ja heti.
        Olis ehkä vanhempien ja tuotannon pitänyt puuttua heti. Asiantuntijathan tuotannollakin on.


    • Se hänelle kertokaa!

      Olisi se hienoa, että Jenna saisi kuulla totuuden typerästä esiintymisestään ja itsensä häpäisemisestä, kun kohta poistuu talosta! Ai kun joku nolaisi sen perusteellisesti ja diiva älyäisi hävetä itsekin, ja tuo koppava ylpeys romahtaisi! Ketkä tämän moukan tunnette, pitäkää huoli, että kerrotte karun totuuden!

      • huhhahhei

        Jenna ei osaa hävetä mitään. Sen vanhemmat eivät ole opettaneet sille tätä yhtä tärkeimmistä taidoista selvitä elämässä.

        Kaikki mitä se tekee on hänen mielestään oikein. Hänessä ei ole mitään vikaa, muissa vaan on.

        Valitettavasti on tuotannon maskotti kuitenkin. Kamerat seuraavat sitä alinomaa ja uutisoinneissa on aina sen näppylänaama etunenässä esillä.

        Niin rasittava ihminen että ei voi seurata siellä missä se kailottaa sillä syntymälahjallaan.


    • itsehillintää pliis

      Jenna on niin pentu vielä, ettei osaa erottaa persoonallisuutta ja huonoa käyttäytymistä toisistaan. Kyl se viimeistään työelämässä (jos nyt joskus töitä saa) huomaa, et rääkymisellä ei pitkälle pötki. Vaikka olis mimmonen persoona tahansa, pitää olla tilannetajua ja ottaa muut huomioon. Kyllä Jensku-tyttöä vielä elämä opettaa.

    • Moukar1

      Noinkohan noista nuoremman märkäkorva sukupolven edustajista kukaan koskaan saa töitä mistään.
      Ei nimittäin taida useimpien työnantajien mielestä BB talossa esiintyminen olla mikään positiivinen seikka CV:ssä

    • pöyristynyt

      KAMMOTTAVA ÄMMÄ TYTÄR SELLAINEN KUN ÄITI PITÄÄKÖHÄN TÄSSÄ TAPAUKSESSA PAIKKAANSA EI AINAKAAN OPPIA NÄYTÄ SAANEEN:

    • Siis oikeasti

      "Siis oikeasti... mie oon niin kiitollinen kaikesta, mitä mie oon täältä saanut. Mie oon niin muuttununut täällä, siis oikeasti. Tästä lähtien mie kohtelen perhettäni aina kunnolla, siis oikeasti. Ennen mie valehtelin äidille ja join paljon, siis oikeasti, mie oon niin kiitollinen kaikesta, siis oikeasti..."
      Tätä tämä "muuttunut" tyttö paasasi Leylalle sohvalla, Leyla ei saanut puheenvuoroa tältä kehujalta.

    • Mie tiiijjän

      Siis oikeesti... Jennan itsekehu ei vakuuttanut ketään. Ei ole sadantonnin arvoinen, joutaa kotiin jo sunnuntaina. Matka superjulkkikseksi katkeaa.

    • 2 x kuvotukset!

      Näin saisi käydä! Pelkään kuitenkin, että joudumme katselemaan tämän diivaamista jatkossakin, koska ällö Nimohan heittelee hiuksiaan ja virnottaa jo extrassa harva se ilta. Tuskin meistä kukaan häntäkään ihaili tai jäi kaipaamaan!

    • petE_34

      En ymmärrä miksi ihmiset täällä haukkuvat jennaa. Hieno nainen ja ansaitsee 100 000e voiton ehdottomasti :)

    • Andten käytös ok.

      Järkyttävää paskaa ja ala-arvoisia osallistujia mistä lie kaivettu? Tuntuu siltä että jos olis luvanvaraista tappaisivatko vanhemman ihmisen,kun ovat ensin aikansa ilkeilleet ja vittuilleet? Isot painavat kivet ovat rasite sydämelle ja sekin voi olla kohtalokasta. Nyt enemmän kuin koskaan toivoisi että pahimmat räksyttävät harakat poistuisi kuvioista huomenna.52-vuotiaallakin,kohta on itsellään tiedossa miten usein vessa voi kutsua kun ikää tulee lisää.Hirveä haloo siitä kun tuulikki kävi yhdesti yöllä vessassa ja "muut heräsivät" Kun aiemmin naiskenneltiin äänekkäästi,jopa kotikatsomoissa herättiin kun melskattiin tuntikausia. Eikä ketään herätetty,ei...?Moni vihaa jo noita jotka käyttäytyvät kuin mölyapinat ilman mitään kunnioitusta.Pojat silti käyttäytyvät suht.asiallisesti,naiset uskomattoman typerästi.Koko ajan huudetaan kuinka"tuulikki on tehnyt väärin",eikä edes osata hävetä omia tekosia.

      • Vanhusten puolustaja

        Kylmii ajatella, että tuollaisia Jennan kaltaisia räkänokkia on vanhainkodeissa hoitajinakin. Olen nähnyt tilanteita, joissa ei ole viety jalatonta vanhusta vessaan, koska "justhan sä tunti sitten kävit". Äärettömän julmia Jennan kaltaisia huoria on hoitoalalla paljon. Ei ole vanhaksi tulemista. Toivottavasti kuolen ennen kuin joudun vanhainkotiin. Miksi Tuulikki ei sanonut Jennalle suoraan (niin kuin minä olisin sanonut jos olisi minun kusihädästäni vittuillut): ÄLÄ SÄ SAATANAN RÄKÄNOKKA TUHEROAIVO PIKKULUTKA HYPI MUN SILMILLE!! JOS SÄ KUPPANEN JOKA JÄTKÄLLE VITTUS AVAAVA TUHEROAIVO ELÄT NIIN KAUAN ETTÄ SAAT VAIHDEVUODET NIIN TOIVON ETTÄ KUSIVAIVAS OVAT NE PAHIMMAT JA HIKOILET KUN SIKA. MUTTA KUOLET LUULTAVASTI KUPPAAN ENNEN SITÄ, HUORA!!!


    • Helppo huudella

      No eipä nämä teidänkään jutut mitenkään fiksulta vaikuta.

    • kiron kivikko?

      Joko Jennan peukalo on parantunut?

    • jennaOnLäskiHuora

      vittu mä toivon että tuo katulapsi kalkkuna siiderivalas läski teini lähtee huomenna vittuun

    • dasdsafsadfsadf

      Hyvä kun tuo läski sika on tilittäny pari päivää Tuulikille miks ravaa kokoajan vessassa, nyt on 20min sisään käyny 2x ite. Vittu mikä kaksnaamanen huora

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe