Tiffanyn tilanne ?

Mitähä paikalle nyt kuuluu. Se ollu aikoinaan mukava intiimi ja suosittu illanviettopaikka. Toivottavasti toiminta jatkuu. .

15

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blues_brother.

      Ei se jatku toiminta. Jorma-Kalevi oli liikaa pienessä huppelissa ja asiakkaat ei siitä pitäneet. Asiaskato oli seurauksena ja konkurssi. Harmi, sillä hyvää oli musiikki mutta jos omistaja on kännissä työaikana, ei se kovin mairittelevaa bisnestä ole

      • Ainaha vois bisneksen myydä. Hyvin toimintaan motivoitunut yrittäjä saattas nostaa Tiffanyn entiseen kukoistukseen.

        ...jään odottaa...


    • iäkkinen

      Aika jännä juttu ,mutta olen käynyt Kanarialla jo yli kaksikymmentä vuotta ja aina myös Tiffanyssa sen auki ollessa enkä koskaan tavannut Jorma Kalevia kännissä.. Poikkesin saarilla kaksi,jopa kolme kertaa vuodessa. Tiffany ei myöskään tehnyt konkurssia kuin ei myöskään Amigo.. Iloista päivää kaikille ,myöskin noille jotka osaavat loistavasti puhua palturia.

      • in memorian

        Olisiko aika kuopata tämän Tiffanyn jauhaminen. Lepää rauhassa.


      • Hauskat muistot Tiff

        Sama täällä, olen käynyt yli 20 reissulla ja varman päälle oli Jorma Kalevi aina selvänä. Hiipui vaan vuosien varrella suosio. Oli erillään muista kuppiloista. Koskaan en ole puhunut sanaakaan hänen kanssaan, mutta en hyväksy valheita.


    • kävelyllä

      Eilen kävelin Tiffanyn ohi, siellä oli joku rempparyhmä paikalla, olisiko tulossa uusi omistaja ja uusi baari ???

      • Toivo hiipuu

        Eletään toivossa , mutta on se ollut kiinni jo aika kauan
        aloittaakseen uudelleen.


    • eisovitämäkään

      Tiffany on lopettanut ja tilalla on aivan toinen yritys, ollut jo muutaman kuukauden.

    • Sssssssss

      Homobaari siellä on nyt. Dolce Bananna. Www.dolcebananna.com Otin kuvan ohikulkiessa ja nämä oli kyltissä. Katsoin sitten netistä, eli ei asiaa enää.

      • Menetys

        Vahinko , että niin kiva paikka on valunut sairaisiin käsiin .
        Ei siellä ennen homoja ollut , vaan fiksuja suomalaisia tanssitaitoisia tyttöjä.


    • Olen myös sitä mieltä ,että JK:lle ei viina maistunut (vaimo oli eri juttu)joten loppu ei ainakaan siitä johtunut.Amigo lienee jotenkin voimissaan?

    • hyvänäinkin

      Molemmat baarit on kiinni,amigossa jotain remppaa ja vuokrauslappu ovessa viime vuonna. Ei siitä kalevista ollut enää minkään pitäjäksi,luulen että ihmiset kyllästyi tifanin huonoon pitoon. Tappiota varmaan tuotti ja oli pakko lopettaa toiminta.

    • dyskis

      Tifanyn sermissä lukee jotain*Banana Club* mutta ihan autio oli keväällä,ei mitään toimintaa.Roskia vaan täynnä sisäänmeno käytävä.

    • Anonyymi

      Onko Amigo toiminnassa..tietääkö joku.

      • Anonyymi

        Siellä ei juuri nyt ole toiminnassa yksikään suomalaispaikka. Amigo ei ole toiminut useampanakaan talvikautena kuin joskus satunnaisesti.
        JK:n ravintoloiden tarina on lopussa ja Amifon ikkunassa myytävänä lappu.
        Tiffany ollut kiinni vuosikaudet.
        JK ei vaan myy pikkurahalla kun ei ole akuuttia rahantarvetta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1385
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      153
      758
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe